خبر

استعدادیاب مونته‌نگرویی در  بسکتبال
فدراسیون بسکتبال ایران، مربی استعدادیاب مونته‌نگرویی مد نظر خود برای رده‌های پایه را معرفی کرد.  دو روز بعد از آنکه جواد داوری در نشست خبری، از استخدام یک مربی مونته‌نگرویی به عنوان استعدادیاب خبر داد، حالا از واسو میلوویچ، مربی مد نظر فدراسیون برای استعدادیابی در سراسر ایران رونمایی شد. میلوویچ سابقه سرمربیگری در تیم ملی زیر ۱۸سال مونته‌نگرو در سال‌های ۲۰۲۳ - ۲۰۲۲ را دارد و با این تیم به مدال برنز دیویژن B اروپا رسید. او در لیگ رومانی (LNBM) به عنوان مربی فعالیت داشته که مقام چهارمی لیگ رومانی را به دست آورده است. این مربی ۳۰ساله مونته‌ نگرویی همچنین به عنوان مربی تمرین دهنده با نیکولا ووچویچ در تیم شیکاگو بولز، به همراه بالسا ژیوانوویچ در تیم FMP بلگراد، در کنار ولادیمیر میلوویچ در تیم KK BHAILOVIC و به همراه ماریا لکوویچ در تیم زنان فنرباغچه کار کرده است.


محکومیت میلیاردی ارومیه
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با شکایت جهانگیر سیدعباسی، شهرداری ارومیه را به پرداخت یک میلیارد و 350 میلیون تومان محکوم کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال بابت اختلاف ناشی از قرارداد بین جهانگیر سیدعباسی و باشگاه شهرداری ارومیه شور کرد و نظر به اینکه باشگاه شهرداری ارومیه به تکلیف و تعهد قراردادی‌اش در موعد مقـرر عمل نکرده، بنابراین با عنایت به چهارچوب الزامات قراردادی پیش‌بینی شده در قوانین موضوعه و ماده ۴۲ آیین‌نامه سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، باشگاه شهرداری ارومیه به پرداخت مبلغ مذکور در قرارداد اولیه یک میلیارد و 350میلیون تومان پس از کسر تمامی پرداخت‌ها در حق جهانگیر سیدعباسی محکوم شد. رأی صادره با استناد به ماده ۵ قرارداد بین باشگاه و بازیکن قطعی است.

جستجو
آرشیو تاریخی