تهاتر املاک مازاد دولتی با مطالبات پیمانکاران آذربایجان غربی

ارومیه- معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و سرپرست سازمان خصوصی‌سازی کشور گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ ملک مازاد در جریان اجرای مولدسازی دارایی‌ها شناسایی شده که مزایده آن در شهریورماه برگزار می‌شود.
 ابراهیم بازیان در جلسه کارگروه مولدسازی دارایی‌های آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد مطلوب این استان در این باره گفت: در قالب بسته‌های رونق، املاک مازاد در اختیار پرداخت‌های آتی برای مطالبات پیمانکاران خواهد بود.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به عملکرد کارگروه مولدسازی آذربایجان غربی در شناسایی و معرفی املاک مازاد استان، افزود: با معرفی ۱۷۴ ملک جهت مولدسازی، زمینه برای توسعه آذربایجان غربی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، فراهم شده است. رئیس سازمان خصوصی‌سازی اضافه کرد: در زمینه ارزش‌گذاری و تبدیل ظرفیت‌های ملکی به فرصت‌هایی که می‌تواند در پیشبرد طرح‌های عمرانی مفید باشد، در کل کشور تأخیر داریم و در صدد تسریع این فرآیند هستیم که سفر به استان‌ها در راستای همین گره‌گشایی و مانع‌زدایی است.
 وی افزود: مسیر مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام تسهیل شده و برای سرعت‌بخشی، بیشتر اختیارات به استانداران تفویض شده است.
جستجو
آرشیو تاریخی