فردا پرونده تیرانداز ی بسته می‌شود

رستمیان در خط آتش

هانیه رستمیان تیرانداز المپیکی ایران فردا صبح در خط آتش تپانچه 25 متر می‌ایستد. او که اولین سهمیه کاروان ورزشی ایران را برای المپیک پاریس 2024 گرفته، کارش در پاریس را با مسابقه 10 متر استارت زد. همان روز اول، درست چند ساعت بعد از افتتاح رسمی بازی‌ها، در خط آتش 10 متر قرار گرفت اما نتیجه‌ای بهتر از بیست و دومی کسب نکرد و رنگ فینال را هم ندید. اما مربی‌اش محسن نصر اصفهانی از عملکرد او راضی بود. او گفت: «حدنصاب هانیه رستمیان در مسابقات تپانچه ۱۰ متر بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ دو نمره پایین‌تر از چیزی بوده است که برایش تصور می‌کردیم اما هانیه رستمیان همان‌طور که انتظار می‌رفت با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شد و عملکرد خوبی داشت.»
هانیه رستمیان بعد از مسابقه 10 متر، ساعت 10:30 صبح فردا در خط آتش تپانچه 25 متر قرار می‌گیرد؛ ماده تخصصی خودش، همان ماده‌ای که سهمیه‌اش را در قهرمانی جهان مصر گرفته بود.
محسن نصر اصفهانی مربی رستمیان امیدوار است فردا شاگردش نتیجه بهتری از 10‌متر بگیرد: «رستمیان از تیراندازان حرفه‌ای است و مدیریت ذهنی خوبی دارد، من هم کمک می‌کنم تا به آمادگی ذهنی خوبی برسد و با آمادگی بالا در مسابقه حاضر شود و عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد.»

جستجو
آرشیو تاریخی