اخبار

آقای گل لیگ به دوبی رفت
آقای گل فصل گذشته لیگ برتر برای عقد قرارداد با تیم جدیدش راهی امارات شد. شهریار مغانلو، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر پس از قهرمانی با سپاهان در جام حذفی، با استفاده از بندی در قراردادش از این تیم جدا شد.
او که با باشگاه اتحاد کلبا برای حضور در این تیم به توافق نهایی رسیده، امروز ایران را به مقصد امارات ترک کرد تا مراحل نهایی عقد قرارداد و حضور در تمرینات تیم جدیدش را پشت سر بگذارد.
اتحاد کلبا این فصل در ترکیب خود مهدی قایدی را هم به عنوان یک بازیکن ایرانی در اختیار دارد و حالا با اضافه شدن شهریار، مهدی دوباره با یک ایرانی در لیگ امارات هم‌تیمی خواهد شد.


اردوی المپیکی‌های آب‌های آرام در ایتالیا
دو قایقران المپیکی کایاک و کانوی ایران با هدف برگزاری اردوی آمادگی پیش از المپیک، راهی رم ایتالیا شدند.
علی آقامیرزایی و محمدنبی رضایی قایقرانان کایاک و کانوی ایران در المپیک پاریس دو هفته مانده تا اعزام به المپیک پاریس در اردوی مشترک با تیم ملی ایتالیا در رم تمرین می‌کنند. تیم دو نفره آب‌های آرام بامداد امروز با همراه مربیان‌شان ایمان پورعزیز و آرش بصارت‌دار راهی رم شدند. آنها ٩ مرداد مستقیم از رم به پاریس می‌روند.
تیم المپیکی روئینگ ایران نیز پس از اردوی یک ماهه در کازان روسیه، آخرین تمرینات خود را در دریاچه آزادی تهران انجام می‌دهد و ٢٩ تیر به همراه اولین کاروان ورزشی کشورمان عازم پاریس می‌شود.

ثبت نام نهایی کاروان ایران در المپیک پاریس
ثبت نام نهایی کاروان ورزشی ایران برای ورود به دهکد ه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس انجام شد.
اولین گروه کادر سرپرستی کاروان ورزشی ایران که بامداد دوشنبه عازم پاریس شده بود با ورود به این شهر در جلسه ثبت نام نهایی کاروان (DRM) حاضر شد.
 در این جلسه 2 ساعته بحث‌های مختلف نهایی کاروان از جمله ثبت نام اعضا، اسکان ورزشکاران، وسایل نقلیه و تسویه حساب مالی مطرح و پس از بررسی‌های فراوان نهایی شد.
مهمترین بخش جلسات، بررسی کلیه اطلاعات مربوط به 40 ورزشکار اعزامی ایران بود که باید جزء به جزء بازبینی می‌شد. از چک کردن اطلاعات شخصی مثل نام و نام خانوادگی تا اطلاعات تخصصی هر فرد، شامل رشته و وزن و ساعات تمرینی و مسابقه هر کدام از اعضا انجام تا ثبت نام آنان نهایی شد و در نهایت ثبت نام نهایی ورزشکاران اعزامی و دیگر اعضای کاروان بدون مشکل انجام شد تا دغدغه‌ای برای حضور کاروان ورزشی کشورمان در این بازی‌ها وجود نداشته باشد.
در این نشست سید حمید سجادی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک، سید فرید فتاحیان مدیر امور بین‌الملل کمیته و محمد تابع رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی حضور داشتند.
گروه کادر سرپرستی کاروان اعزامی به سی و سومین دوره بازی‌های المپیک 2024 پاریس همراه تیم ملی شمشیر بازی بامداد دوشنبه 25 تیرماه عازم پاریس شد.
 
استارت تمرین شمشیربازان در پاریس
تیم ملی شمشیربازی سابر ایران، دوشنبه با ورود به پاریس، آخرین تمرینات را قبل از المپیک انجام می‌دهند.
تیم ملی شمشیربازی سابر که تنها رشته تیمی کاروان ورزشی ایران در المپیک پاریس محسوب می‌شود، بامداد دوشنبه همراه گروه سرپرستی کاروان راهی پاریس شد. علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران شمشیربازان ایرانی هستند که برای دومین بار دوئل در المپیک را تجربه می‌کنند. شاگردان فخری طبق برنامه قبل از شروع المپیک در اردوی مشترک با تیم‌های مصر و فرانسه آخرین تمرینات را برای آمادگی بیشتر انجام می‌دهند.

اصفهانی‌ها برنده دوئل نقل ‌و انتقالاتی سپاهان و استقلال
حردانی در تمرینات تیم جدیدش حاضر شد
 صالح حردانی، مدافع راست استقلال که قراردادش با آبی پوشان به انتها رسیده بود، بعد از انتشار خبر جذب رامین رضائیان توسط تیم استقلال، با انتشار پیامی در اینستاگرام با هواداران استقلال خداحافظی کرد. صالح حردانی که طی روزهای اخیر با پیشنهاد جدی باشگاه پرسپولیس و همچنین سپاهان مواجه شده بود تیم جدید خود را انتخاب کرد و نشان داد که قصد یاغی شدن ندارد و به اصفهان رفت تا در تمرینات سپاهان حاضر شود. حالا استقلال مدافع راست 25 ساله خود را به سپاهانی‌ها داده تا رامین رضائیان، مدافع 34 ساله آنها را به خدمت بگیرد و جدا از کیفیت فنی، از نظر فوتبالی قطعاً سپاهان برنده این دوئل نقل و انتقالاتی محسوب می‌شود.
 زرد پوشان نصف جهان نشان دادند که دیدگاه بلند مدتی به جوانگرایی تیم خود دارند و در این پنجره علاوه بر جذب حردانی توانستند آقایی‌پور، حزباوی و لیموچی را هم به عنوان جوانان آینده دار فوتبال ایران به ترکیب خود اضافه کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی