مناف: امیدواریم بهترین نتایج را بگیریم

سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، نشست صمیمی را جلسه جذابی دانست: «کار وزیر ورزش و محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، برای برگزاری مراسمی جذاب قبل از اعزام ورزشکاران به المپیک جای تقدیر و تشکر دارد. چنین برنامه‌ای را دوره‌های قبل نداشتیم که ورزشکاران المپیکی کنار مادران و همسرانشان حضور داشته باشند و این حس خیلی خوبی را به ما انتقال می‌دهد.»
دبیرکل کمیته ملی المپیک امیدوار است ایرانی‌ها در پاریس تاریخ‌سازی کنند: «کاروان ما به خاطر شهید فقید رئیس‌جمهور به نام خادم‌الرضا در المپیک پاریس حاضر می‌شود. ما شرایط بسیار سختی در دنیا داریم چرا که کودکان در دنیا جان خود را به‌راحتی از دست می‌دهند و برای همین شعار کاروان را به نام صلح برای کودکان در نظر گرفتیم تا ورزشکاران کشورمان نماد صلح در دنیا باشند.
شاید تعداد ورزشکاران ما در این دوره از مسابقات محدود باشد اما این امیدواری وجود دارد که در شش رشته بهترین نتایج را بگیریم. امیدوارم در این دوره شرایط ما بهتر از توکیو و ریو باشد. فکر می‌کنم مثل بازی‌های آسیایی هانگژو هرچند یک‌پله سقوط کردیم اما تاریخ‌سازی‌هایی داشتیم، در المپیک پاریس هم بجز سه رشته اصلی، در یکی دو رشته تاریخ‌سازی کنیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی