متروی تهران موفق به دریافت گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه شد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: شرکت بهره‌برداری مترو تهران برای اولین بار موفق به دریافت گواهینامه‌های ذیل سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در 3‌سیستم مدیریتی منطبق بر استانداردهای جهانی ISO شد.
به گزارش فارس؛ رضا محمدنژاد در خصوص کسب گواهینامه‌های ذیل سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در این شرکت اظهار داشت: این گواهینامه‌ها در سه سیستم مدیریتی منطبق بر استانداردهای جهانی ISO شامل سیستم مدیریت کیفیت منطبق بر استاندارد ISO 9001:2015، سیستم مدیریت زیست‌محیطی منطبق بر استاندارد ISO 14001:2015 و سیستم مدیریت ایمنی و سلامت شغلی منطبق بر استاندارد ISO 45001:2018 به عنوان یک دستاوردی ارزشمند در کارنامه پربار این شرکت به ثبت رسیده است.
وی با تأکید بر اینکه اخذ این گواهینامه‌ها نشان از تعهد، همدلی، تلاش و تجربه یکایک همکارانم در عرصه‌های مدیریت، طراحی، عملیات، پشتیبانی، کنترل و بهبود مستمر دارد، تصریح کرد: دریافت این گواهینامه‌ها، آغاز فصلی نو در جهت ارتقای سطح کیفی خدمات، حفظ محیط‌زیست و ارتقای ایمنی و سلامت شغلی در این شرکت است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در پایان خاطرنشان کرد: تمام مدیران این شرکت باید با سرلوحه قرار دادن خط‌ مشی سیستم مدیریت یکپارچه و مشارکت فعال در کمیته‌های بهبود و ممیزی‌های آینده، در حفظ و ارتقای این دستاورد ارزشمند یاری‌رسان باشند.

جستجو
آرشیو تاریخی