مخبر در جلسه هیأت دولت:

هیچ تعللی در گره‌گشایی از کار مردم جایز نیست

محمد مخبر در جلسه عصر یکشنبه هیأت دولت با اشاره به تلاش‌های اعضای دولت برای پیگیری بدون وقفه وظایف و مأموریت‌های محوله، بر ضرورت بهره‌برداری از طرح‌های تکمیل شده در دستور کار دولت تأکید و تصریح کرد: هیچ تعللی در گره‌گشایی از مردم جایز نیست.
سرپرست ریاست جمهوری در ادامه با تأکید بر اهمیت مسأله علوم و فناوری‌های نوین در آینده حکمرانی کشور از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی خواست با پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه، تداوم تقویت این توانمندی‌ها را همچنان در دستور کار داشته باشند.
مخبر همچنین با تأکید بر ضرورت استمرار و تقویت طرح مولدسازی در جهت توسعه طرح‌های عمرانی و زیربنایی کشور به عملکرد برتر وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این زمینه اشاره کرد و گفت: وظایف سایر دستگاه‌ها در این زمینه با جدیت پیگیری شود.
سرپرست ریاست جمهوری در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت بویژه رئیس جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: از افتخارات دولت مردمی ولایت‌مداری و پایبندی کامل به اهداف و ارکان  نظام اسلامی به‌عنوان یکی از ویژگی‌های مهم و برجسته شهید رئیسی در حکمرانی‌ بوده است و اعضای دولت در این میثاق خود با رئیس جمهور شهید ثابت‌قدم خواهند بود.
جستجو
آرشیو تاریخی