صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و سی و هشت - ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و سی و هشت - ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - صفحه ۲۲

«پاپالند» یک بازی جذاب در دنیای نقاشی

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های موبایلی هستید و از بازی‌های پرسروصدا و سخت خسته شده‌اید می‌توانید با یک بازی ایرانی لحظات خوشی را برای خودتان رقم بزنید.
یکی از بازی‌های جذاب و ساده موبایلی ایرانی، «پاپالند: فرار کله‌ها» است که با روایت ‌داستانی و طراحی بصری متفاوت و گیم‌پلی خوبش، گزینه‌ مناسبی برای طرفداران بازی‌های متفاوت و منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. داستان بازی پاپالند که جزو بهترین بازی‌های موبایلی ایرانی است، با یک نقاشی آغاز می‌شود که به وسیله مداد سیاه کشیده شده است.
با بریده شدن کاغذ توسط قیچی، این نقاشی به چند قسمت تقسیم می‌شود و به این ترتیب هر تکه از کاغذ، قسمتی از دنیای «پاپالند» بازی ما می‌شود، اما همه چیز تنها در اختیار نقاشی داستان ما نیست و به تدریج شخصیت‌هایی با نام کله‌ها هم راه خود را به این بازی که ویژه آیفون و اندروید طراحی شده است، باز می‌کنند و عملاً حضور بیگانگان، سکونت تکه‌های مختلف نقاشی را مختل می‌کند. در این بازی که گیم‌پلی ساده‌ای دارد، شما در نقش یک‌سری کله بازی می‌کنید و همواره باید مراقب باشید تا طعمه بیگانه‌ها نشوید.
طراحی و صداگذاری متفاوت این بازی به نسبت بازی‌های مشابه، گیم‌پلی نوآورانه‌ای را در اختیار کاربران ایرانی گذاشته و مورد استقبال کاربران و گیمرها قرار گرفته است. با نگه داشتن سمت راست یا چپ صفحه، کله به جهتی که خواستید پرواز می‌کند. اگر هم هر دو را بگیرید، کله مستقیم بالا می‌رود.
در این بین نیز بیگانه‌ها از پایین تیراندازی می‌کنند تا مانع پیروزی کله‌ها شوند. حالا وظیفه بازیکن چیست؟ در محیط، بادکنک‌هایی وجود دارند که اگر شما به عنوان کله چند ثانیه روی آنها بایستید، می‌ترکند و امتیاز می‌گیرید. در بازی هر چقدر پیش می‌روید، دشمنان متفاوت‌تری جلوی‌تان را می‌گیرند ولی شما در پاپالند کاملاً هم بی‌دفاع نیستید و با ترفندهایی قابلیت این را دارید تا بیگانه‌ها را نابود‌‌‌‌‌‌کنید.
در بعضی از قسمت‌ها، دو کاراکتر «ابر» و «درخت گوشتخوار» ظاهر می‌شوند و آنها در نبرد با بیگانگان کمک‌تان خواهند کرد. استفاده از این دو موجود چالش‌های خودش را دارد و اگر مراقب نباشید ممکن است خودتان طعمه‌شان شوید.
علاقه‌‌مندان می‌توانند این بازی رایگان را از کافه بازار، مایکت و سیبچه دانلود کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی