ارتش رژیم اشغالگر در جدیدترین اقدام خصمانه پیکر 150 فلسطینی را ربود

نبش‌قبر شهدا جنایت جدید صهیونیست‌ها

ارتش رژیم صهیونیستی در جنایت جدیدی اقدام به نبش قبر ۱۱۰۰ شهید در گورستان التفاح در شرق غزه کرد و پیکر 150 نفر را ربود.
به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر اطلاع‌رسانی غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «بولدوزرهای رژیم صهیونیستی اقدام به تخریب این قبرها و خارج کردن اجساد شهدا کردند. ارتش رژیم صهیونیستی بعد از نبش قبر و تخریب گورستان حدود ۱۵۰ پیکر از پیکرهای شهدا را که به‌تازگی دفن شده‌اند، ربود و آنها را به مکان نامشخصی منتقل کرد.»
بنا بر این گزارش، رژیم اشغالگر این جنایت را بارها تکرار کرده است و آخرین آن سرقت ۸۰ پیکر از پیکرهای شهدا از استان‌های غزه و شمال غزه بود که بعداً تحویل داده و در شهر رفح دفن شد. اما تغییر وضعیت پیکرها نشان می‌داد، رژیم صهیونیستی برخی اعضای پیکر این شهدا را سرقت کرده است. این رژیم قبلاً نیز اقدام به نبش قبرهایی در جبالیا و سرقت اندام از پیکر شهدا کرده بود. رژیم صهیونیستی هنوز پیکرهای ده‌ها شهید از نوار غزه را تحویل نداده است.
دفتر اطلاع‌رسانی غزه در ادامه بیانیه خود تأکید کرده است: «ما این جنایت شنیع را که نشان‌دهنده وحشی‌گری رژیم صهیونیستی است، محکوم می‌کنیم و از مواضع سازمان‌های بین‌المللی در نوار غزه که در قبال این جنایت‌های شنیع سکوت کرده‌اند، تعجب می‌کنیم. ما از تمام کشورهای جهان آزاد و جامعه بین‌المللی می‌خواهیم به جنایت‌های رژیم اشغالگر پایان داده و کشتار جمعی ملت فلسطین در نوار غزه را متوقف کنند؛ کشتاری که تعداد قربانیان آن به ۹۰ هزار نفر شهید، مفقود، مجروح و بازداشت‌شده، رسیده است.»
به گزارش خبرگزاری مهر، جنبش حماس به ربوده شدن پیکر شهدای گورستان التفاح واکنش نشان داده و در بیانیه‌ای اعلام کرده است: «جنایت نبش قبر شهدا و سرقت پیکرهای آنها بر خلاف همه آموزه‌های ادیان الهی و ناقض قوانین بین‌المللی است. م
جستجو
آرشیو تاریخی