صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۲ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۲

اخبــــار

فارس

وداع با ۸ شهید مدافع‌ حرم در معراج شهدای تهران

مراسم وداع با پیکرهای مطهر ۸ شهید مدافع‌ حرم که پس از چندین سال به کشور بازگشته‌اند، عصر شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ در معراج شهدای تهران برگزار شد. چهار شهید مدافع حرم از تهران و چهار شهید دیگر از شهرهای کرمانشاه‌، قزوین و گیلان هستند که پس از آیین وداع در معراج شهدای تهران، برای خاکسپاری به زادگاه خود منتقل شدند.

 

تسنیم

رئیسی میهمان روز دانشجو
در دانشگاه شهید بهشتی

رؤسای قوای سه‌گانه، به‌مناسبت روز دانشجو این هفته به دانشگاه‌های مختلف می‌روند و با دانشجویان گفت‌وگوی بی‌واسطه خواهند داشت. رئیس‌جمهور چهارشنبه میهمان دانشجویان شهید بهشتی خواهد بود و رئیس مجلس به دانشگاه علوم و تحقیقات خواهد رفت. همچنین رئیس قوه قضائیه در جمع دانشجویان ارومیه‌ای حاضر خواهد شد.

 

ایرنا

سرلشکر باقری به عراق سفر  کرد

سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در رأس یک هیأت بلندپایه نظامی و به‌دعوت رسمی همتای عراقی خود عازم عراق شد. بر اساس این خبر، دیدار با مقامات بلندپایه سیاسی و دفاعی و مذاکره پیرامون همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای و همچنین بازدید از مراکز نظامی کشور عراق از برنامه‌های مهم رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران در این سفر خواهد بود.

 

مهر

اجلاس وزیران خارجه کشورهای ساحلی خزر در مسکو برگزار می‌شود

نشست سالانه وزیران خارجه کشورهای ساحلی دریای خزر، سه‌شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در مسکو برگزار می‌شود. وزیران خارجه ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، قزاقستان و ترکمنستان در نشست مسکو درباره امنیت منطقه خزر، گسترش روابط اقتصادی، حمل و نقل دریایی، تجارت، انرژی، محیط زیست و موضوعات حقوقی مرتبط و دستور نشست آتی سران کشورهای ساحلی خزر رایزنی می‌کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی