صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و بیست - ۱۴ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و بیست - ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

کشتی مقابل بسکتبال نرده کشید

عسگریان:3 روز آینده نتیجه مشخص می‌شود

پریسا غفاری
خبرنگار

با وجود اعتراض‌های فدراسیون بسکتبال، نرده‌کشی خیابان مقابل این فدراسیون توسط فدراسیون کشتی انجام شد. چند روزی است که فدراسیون‌های بسکتبال و کشتی بر سر خیابان بین دو فدراسیون اختلاف پیدا کرده‌اند. بسکتبالی‌ها معتقد هستند این خیابان حریم آنهاست و با نرده‌کشی فدراسیون کشتی دچار مشکل در رفت و آمد اتوبوس تیم‌ها تا اورژانس و آتش‌نشانی می‌شوند. در مقابل فدراسیون کشتی برای ایجاد در آمفی‌تئاتر این خیابان را برای خود می‌داند و گویا شب گذشته نرده‌کشی آن را به پایان رسانده است. در این اختلاف پای وزارت ورزش هم به میان آمد.
گویا دیروز هم نشستی بین رؤسای دو فدراسیون بسکتبال و کشتی جواد داوری و علیرضا دبیر با مهیار عسگریان سرپرست شرکت توسعه و تجهیز برگزار شد و در نهایت قرار بر این شد تا ظرف سه روز آینده توافقی بین دو طرف انجام و به شرکت تجهیز اعلام شود.
مهیار عسگریان، سرپرست شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در خصوص این نشست می‌گوید: «اتفاقاً برعکس شنیده‌ها دو رئیس فدراسیون در یک فضای دوستانه با یکدیگر در این جلسه شرکت کردند و قرار شد بعد از بررسی‌های لازم نظرات خود را ارائه کنند تا دو طرف بتوانند به حداکثر خواسته‌های خود برسند، به نحوی که حریم  و استقلال دو فدراسیون حفظ شود و بیشترین بهره‌برداری صورت گیرد.»
او در ادامه تأکید می‌کند: «من هر روز سه تا 4 جلسه با فدراسیون‌ها داشته‌ام شاید تنها نشستی بود که همفکری خوبی صورت گرفت و کسی به دنبال سهم‌خواهی نبود. در کل وظیفه شرکت تجهیز این است تا در مجموعه ورزشی آزادی طوری برنامه‌ریزی داشته باشیم که در طراحی ساخت و سازها مشکلی برای هیچ فدراسیونی پیش نیاید. خروجی این جلسه ظرف دو سه روز آینده اعلام می‌شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی