صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و شانزده - ۰۹ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و شانزده - ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

اسرای صهیونیست خطاب به نتانیاهو: ما را آزاد کنید، همین الان!

در شرایطی که خانواده‌های اسرای صهیونیست در چند روز گذشته با برپایی تظاهرات‌هایی دولت تل‌آویو را محکوم کرده و خواهان آزادی اعضای خانواده خود شده‌اند، عصر دیروز گردان‌های قسام ویدیویی از پیام شماری از اسرای صهیونیستی پخش کرد که این افراد خطاب به نتانیاهو و کابینه افراطی‌اش، تأکید کردند: «آیا مرگ این تعداد از اسرائیلی‌ها کافی نیست؟ ما را آزاد کنید.»
به گزارش ایرنا، در متن پیام اسرای صهیونیستی در غزه که القسام فایل آن را امروز(دوشنبه) پخش کرده، آمده است: «بی‌بی ‌نتانیاهو سلام، ما ۲۳ روز است که اینجا در اسارت حماس هستیم، دیروز خانواده‌های اسرا کنفرانس خبری برگزار کردند و ما می‌دانیم که قرار بود آتش‌بس اعلام شود و تو باید ما را آزاد می‌کردی، تو وعده دادی که ما را آزاد می‌کنی، با این حال ما از شکست سیاسی، امنیتی و نظامی تو در رنج و عذابیم.»
آنها همچنین تأکید کردند: «تو مسبب شکست هفتم اکتبر بودی، زیرا حتی یک نظامی هم در آنجا نبود و کسی به کمک ما نیامد، کسی آنجا از ما دفاع نکرد، ما شهروندانی بی‌گناه و ساده هستیم؛ شهروندانی که به دولت مالیات می‌دهیم. ما اکنون اینجا در اسارت هستیم، بدون هیچ شرطی، تو ما را می‌کشی، آیا می‌خواهی همه ما را به قتل برسانی؟ آیا بس نیست که بسیاری از اسرائیلی‌ها کشته شدند؟ همین الان ما را آزاد کن، همین الان... الان... الان.»
جستجو
آرشیو تاریخی