جنایت، دروغ و دغل بدون خط قرمز!

حسام‌الدین برومند
سردبیر

یک‌سال پیش، دشمنان ایران باتمام توان و با استفاده از همه ظرفیت‌های مالی، تشکیلاتی، سیاسی و رسانه‌ای به صحنه آمدند تا سودای خودشان در براندازی جمهوری اسلامی را به اصطلاح عملیاتی نمایند. بهانه این نقشه همه‌جانبه با پلن‌های متعدد فوت خانم مهسا امینی بود. همه چیز از یک دروغ شروع شد؛ دروغی که مدعی بود پلیس بر سر و جمجمه مهسا امینی ضربه زده و علت فوت او همین مسأله است! همان روزها پزشکی قانونی در گزارش مستند خود این دروغ بزرگ را رد کرد ولی قرار نبود کسی صدای حقیقت را بشنود و یک‌سال دروغ اندر دروغ را با ضریب رسانه‌هایی چون بی‌بی‌سی، ایران اینترنشنال، صدای امریکا، من و تو و... در فضای مجازی پمپاژ کردند و جالب اینجاست که پس از یک‌سال، دکتر رضا بهروز که یکی از چهره‌های سرشناس جریان ضدانقلاب و پزشک مغز و اعصاب است؛ اعتراف می‌کند  آسیبی به جمجمه مهسا امینی وارد نشده بود و در واقع، سی‌تی‌اسکن ادعایی اینترنشنال درباره آسیب‌دیدگی جمجمه مهسا امینی، دروغ بوده ولی این پزشک به دلیل جو رسانه‌ای و هیجان آشوب‌ها و نگرانی از اینکه جنبش آسیب ببیند نظر کارشناسی و حقیقت ماجرا را پنهان کرده بود!
معرکه‌ای که با اسم رمز مهسا امینی به راه انداختند فقط بر پایه «دروغ» نبود، بلکه با دروغ‌های سریالی ادامه یافت. عملکرد پنج رسانه بی‌بی‌سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای امریکا، رادیو فردا و من و تو حاکی از آن بود که این رسانه‌ها فقط در 25 روز (23 شهریور تا 16 مهر1401) مجموعاً 17 هزار و 312 دروغ را درباره ناآرامی‌های ایران منتشر کردند. (مرکز افکارسنجی خبرگزاری فارس)
اما در این معرکه یک قاعده وجود داشت و آن اینکه «سازمان آشوب» هیچ خط قرمزی برای جرم و جنایت و کشتار و ترور نداشت و در رؤیای براندازی حاضر بودند علاوه بر اردوکشی خیابانی و تخریب اموال و ارعاب عمومی، دست به ترور و کشتار هم بزنند. آبان سال گذشته بود که عملیات تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع)توسط عناصر تکفیری انجام شد. اواخر آبان 1401 هم جان بولتون، مشاور امنیت ملی امریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، در ادامه حمایت‌های آشکار مقامات امریکایی از اغتشاشات ایران، اعتراف کرد که اغتشاشگران از طریق اقلیم کردستان عراق به اسلحه دسترسی پیدا کرده‌اند.
ماهیت ضد ایرانی «آشوب سازمان یافته زن، زندگی، آزادی» زمانی بهتر عیان و نمایان شد که چهره‌های منحوس و خشن و متجاوز حامی این به اصطلاح خیزش رخ نمودند! پرویز ثابتی شکنجه‌گر معروف و سابقه‌دار ساواک، پس از سال‌ها آفتابی شد و در تجمع ضد ایرانی لس‌آنجلس(بهمن 1401) شرکت کرد. چند روز بعد از برگزاری این تجمع ضدایرانی، عبدالله مهتدی، دبیرکل حزب تجزیه‌طلب کوموله هم به صحنه آمد و در مصاحبه با تلویزیون «روداو» صریحاً به تجزیه ایران پس از براندازی اعتراف کرد.
وقیحانه بود که حتی عنصری مثل شیرین عبادی در قامت به اصطلاح حقوقدان و برنده جایزه صلح نوبل، مأموریت داشت تا به تجزیه‌طلبی پروژه دروغ زن، زندگی، آزادی مشروعیت بدهد و از همین رو پس از آنکه معلوم شد هدف اغتشاشگران چیزی جز تجزیه ایران نیست، با تلویزیون گروهک تجزیه طلب(پانترک) مصاحبه و از تجزیه ایران دفاع کرد و آن را حق تجزیه‌طلبان دانست! عنصر دیگری مثل «صلاح ابوشریف الاحوازی» سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب عربی موسوم به «جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز» در نشست سال گذشته شورای حقوق بشر سازمان ملل، ایران را ناقض حقوق‌بشر خواند!
بنابراین سازمان آشوب با تابلوی دروغین زن، زندگی، آزادی؛ کلکسیونی از جرم و جنایت و فریب و دروغ تا به‌کارگیری شکنجه‌گر و تروریست را تشکیل داد اما حریف مردم ایران که پای کار جمهوری اسلامی هستند، نشد و شکست خورد.
به گفته رهبر حکیم انقلاب، امروز باید مردم و مسئولان مراقب باشند چراکه اغتشاشات سال گذشته نشان داد با دشمنی وقیح روبه‌رو هستیم که از هیچ جنایتی ابا نمی‌کند و هیچ خط قرمزی در راستای رسیدن به اغراض شیطانی خود ندارد. به ابعاد دیگر و گفتنی‌های دیگری از این معرکه و آشوب در روزهای آتی خواهیم پرداخت.

 

جستجو
آرشیو تاریخی