صفحات
شماره هشت هزار و دویست و شصت و هفت - ۰۶ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و شصت و هفت - ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

اخبار ورزش

دمیر: برای مبارزه آماده هستیم
هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران بعد از تمرین تیم ملی بسکتبال برای بازی مقابل ساحل عاج در جام جهانی گفت: تمرین خوبی بود اما در این شرایط با نتیجه‌ای که داشتیم ریکاوری ذهنی و بدنی بازیکنان واقعاً راحت نیست. با این حال فکر می‌کنم با تمرینی که پشت‌سر گذاشتیم برای بازی آماده هستیم.»او درباره دو بازیکنی که تمرین را از دست دادند، عنوان داشت: ارسلان سرماخوردگی دارد و متین آسیب‌دیدگی کوچکی پیدا کرد. قطعاً آنها بازیکنان مهمی برای ما هستند اما با هر شرایطی مبارزه می‌کنیم تا به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم. بیشتر از ریکاوری بدنی، ریکاوری ذهنی مهم است. ما با تمریناتی که تابستان انجام دادیم بدن‌های آماده‌ای داریم. شاید در بازی نشان ندادیم اما بدن‌های تیم آماده است و مهم آمادگی دوباره ذهن اعضای تیم است.»


فسخ قرارداد سرمربی هندبال سپاهان
باشگاه سپاهان قرارداد خود را با وسلین وویوویچ سرمربی تیم هندبال خود فسخ کرد تا این باشگاه در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر بدون سرمربی باشد. این اتفاق در حالی رخ داد که این باشگاه بنا به دلایلی نه تنها با وویوویچ فسخ کرد بلکه با ملی‌پوشان زیادی که در تیم داشت تمدید نکرد و حتی بازیکنانی که ۲ یا ۳ ساله با این باشگاه قرارداد بسته بودند را نیز فسخ کرد. وویوویچ در فصل گذشته با هدایت تیم لیگ برتری سپاهان موفق شد این تیم را قهرمان کند. این سرمربی مونته‌نگرویی هدایت تیم ملی هندبال کشورمان را نیز برعهده دارد.


توافق پاریس – العربی بر سر وراتی
پاری‌سن‌ژرمن راضی به فروش مارکو وراتی مهاجم ایتالیایی خود شد.باشگاه العربی قطر برای انتقال این بازیکن با پی اس جی به توافق رسیده است، حالا مانده خود وراتی که باید با او مذاکره شود.العربی به جذب این مهاجم ایتالیایی خوش بین است و امیدوار که طی روزهای آینده بتواند او را به قطر بکشاند.وراتی 30 ساله که از 2012 پیراهن پاری‌سن‌ژرمن را به تن کرده است، در این مدت موفق به کسب 30 جام داخلی در فرانسه شده است.
 

هواداران از خجالت نیمار درآمدند
هواداران پاری‌سن‌ژرمن در دیدار مقابل لانس، از خجالت نیمار مهاجم سابق خود درآمدند.آنها در جریان این دیدار نوشته‌ای توهین‌آمیز با خود به ورزشگاه برده بودند، آن هم با عبارت: «نیمار... و سرانجام از دست بازیکن پست نجات یافتیم.»مهاجم برزیلی سال 2017 با ترک بارسا و انتقال به پاریس، گران‌ترین خرید تاریخ فوتبال را به نام خود ثبت کرد؛ انتقالی که برای پاریسی‌ها گران تمام شد اما اصلاً به تحقق اهدافشان که قهرمانی در لیگ قهرمانان بود، کمکی نکرد.نیمارنه تنها انتظارات را برآورده نکرد که بارها در این تیم مصدوم شد و حواشی زیادی به پا کرد، او در حالی که تا سال 2027 با پی اس جی قرارداد داشت، در لیست انریکه قرار نگرفت تا راهی الهلال شود، انتقالی که ظاهراً خیلی به مذاق هواداران پاری‌سن‌ژرمن خوش آمده است.


سیمئونه هم از عربستانی‌ها نالید
بعد از یورگن کلوپ صدای دیگو سیمئونه هم بابت دیربسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی لیگ عربستان درآمد.پنجره نقل و انتقالاتی عربستان دو هفته دیرتر از اروپا بسته می‌شود و همین هم باعث نگرانی بسیاری از سرمربیان تیم‌های اروپایی شده است، دیروز یورگن کلوپ سرمربی لیورپول و امروز سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید.داستان تا جایی پیش رفته است که او در این باره گفت: «انتقالات عربستان دو هفته بعد از بسته شدن پنجره اروپا نیز باز است. بزرگ‌ترین خطر، الان بازار اروپا نیست. نگرانی بزرگ در حال حاضر همچنان افرادی هستند که با پول زیاد می‌آیند و زمانی که کاری از دست ما ساخته نیست، بازیکنان را خواهند برد. باید فکری برای این موضوع بشود.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی