صفحات
شماره هشت هزار و دویست و شصت و هفت - ۰۶ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و شصت و هفت - ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

صلاح، صلاح کار را در عربستان دید

اهلاً و سهلاً!

فائزه زمانی
روزنامه‌نگار

 سعودی‌ها از همین حالا برای محمدصلاح فرش قرمز پهن کرده‏اند؛
چرا که برخلاف مخالفت‌های یورگن کلوپ گویا صلاح، صلاح خود را بهتر می‌داند و آماده کوچ از سرمای انگلیس به گرمای عربستان است.
احتمالاً در این ساعات دل در دل یورگن کلوپ نیست و نگران‌تر از همیشه برای انتقال ستاره مصری به تیم الاتحاد است.
نگرانی او در روزهای قبل به حدی رسیده بود که حتی گله و شکایتش را نزد فیفا برد؛ پنجره نقل و انتقالاتی عربستان دو هفته دیرتر از اروپا بسته می‌شود و همین کافی بود تا سرمربی لیورپول برای از دست دادن مرد شماره یک تیمش، دل در دلش نباشد.
اما همیشه دنیا مطابق میل ما پیش نمی‌رود و حالا گویا مطابق میل آقای کلوپ هم پیش نرفته است. حکایت‌ها حاکی از آن است که بازی دیشب صلاح مقابل نیوکاسل آخرین رقص او با پیراهن قرمزها در میدان بوده است.
طبق ادعای رسانه‌های عربستانی، سعودی‌ها حتی نوبت تست پزشکی صلاح را در یکی از بهترین مراکز درمانی دوبی رزرو کرده‌اند تا فقط کافی باشد ستاره مصری به امارات تشریف‌فرما شود.
احتمالاً او به زودی راهی دوبی خواهد شد تا با حضور در تست‌های پزشکی، آب پاکی را روی دست همه بریزد. الاتحاد یکی از تیم‌های عربستانی است که بازار نقل و انتقالات را با جذب فوق‌ستاره‌های اروپایی به آتش کشیده است. اما داستان به اینجا ختم نمی‌شود، باشگاه الاتحاد علاوه بر صلاح، مذاکره با سرخیو راموس را هم پیش می‌برد و حالا طبق شنیده‌ها مدافع اسطوره‌ای اسپانیا موافق این انتقال است تا شاید علاوه بر صلاح، بمب دیگری هم در عربستان بترکد.
تیم‌های عربستانی این روزها در کورس نقل و انتقالاتی مدام در حال سبقت از یکدیگر هستند، در این میان الهلال و الاتحاد فعلاً پیشتازند تا ببینیم در این مدت باقی مانده بازار نقل و انتقالات چه اتفاقاتی در راه است. این وسط سرمربیان تیم‌های اروپایی هم دست به دعا هستند تا هرچه زودتر این پنجره نقل و انتقالاتی سعودی‌ها بسته شود تا یک نفس راحت بکشند.سپاهان نماینده کشورمان طبق قرعه‌ای سخت باید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاتحاد برود، اما به نظر می‌رسد با این عملیات بمب‌گذاری عربستانی‌ها، کار شاگردان مورایس لحظه به لحظه سخت‌تر می‌شود، کریم و رفقا کم بودند حالا صلاح و راموس هم در راه هستند.

جستجو
آرشیو تاریخی