خرده خبر

نیمار خانه‌نشین شد
بعد از قیل‌ و قال‌های فراوان بالاخره الهلال قول خود را با جذب این ستاره برزیلی عملی کرد اما جالب اینجاست که نیمار به‌خاطر مصدومیت فعلاً خانه‌نشین است و نمی‌تواند در 5 بازی ابتدایی مقابل الرائد، الاتفاق، الاتحاد، الریاض و ضمک، تیمش را همراهی کند. گویا مصدومیت دست‌بردار او نیست و اگر اوضاع خوب پیش نرود، حتی ممکن است زیر تیغ جراحان هم برود.


بسکتبال نفت پرقدرت آغاز می‌کند
باشگاه پالایش نفت آبادان لیست نفرات جدید خود را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال اعلام کرد.محمد حسن‌زاده بازیکن ملی پوش فصل گذشته تیم بسکتبال ذوب آهن، امیر صدیقی ملی پوش سابق تیم بسکتبال کاله آمل، نوید خواجه‌زاده بازیکن فصل گذشته آویژه صنعت مشهد و محمد ترابی بازیکن فصل قبل مس رفسنجان به عضویت این تیم درآمدند.حسن‌زاده که در پست پنج بازی می‌کند، سابقه عضویت در تیم‌های پتروشیمی، مهرام و پالایش نفت آبادان را در کارنامه خود دارد.صدیقی نیز بازیکن پست چهار است که پیش از این در تیم‌های شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان بازی کرده بود. خواجه‌زاده هم بازیکن پست سه و با سابقه عضویت در تیم‌های شیمیدر و مهرام به پالایش نفت آبادان پیوسته است. همچنین ترابی بازیکن پست پنج است که سابقه بازی در تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پالایش نفت آبادان را در کارنامه خود دارد. حماد سامری این فصل هدایت آبادانی‌ها را برعهده دارد.


 17 شهریور؛انتخابی کشتی‌گیران آزاد
برای حضور در رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان، مسابقات انتخابی درون اردویی در ۳ وزن ، روز 17 شهریوربرگزار می‌شود.در 61 کیلوگرم کشتی انتخابی بین یاسین رضایی، علی خرمدل، شهداد خسروی و علی قلی‌زادگان با ۳ کیلوگرم ارفاق وزن، در74 کیلوعرفان الهی و حسین محمدآقایی با هم کشتی می‌گیرند و برنده این مبارزه با محمدصادق فیروزپور مصاف می‌دهد و در پایان سبحان یاری و عبدالله شیخ اعظمی با ۲ کیلوگرم ارفاق وزن در 79 کیلو کشتی می‌گیرند.


چهارمی رستمیان در قهرمانی جهان
هانیه رستمیان در چهارمین روز مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در ماده تپانچه ۲۵متر زنان چهارم شد. تیرانداز تپانچه المپیکی ایران در همین ماده، دور مقدماتی با رکورد ۵۷۸ و سومی به فینال رسید و در فینال دستش به مدال نرسید وچهارم جهان شد. گلنوش سبقت‌اللهی و زینب طوماری نتیجه‌ای بهتر از پنجاه‌وچهارمی و نودویکمی نگرفتند.


زیاش سر از ترکیه درآورد
حکیم زیاش وینگر سابق چلسی، به گالاتاسرای پیوست. زیاش سال 2020 با قرارداد 40 میلیون یورو به جمع آبی‌های لندن پیوست اما نتوانست انتظارات را برآورده کند. این بازیکن تا الان دوبار در آستانه ترک چلسی قرار داشته اما هربار به دلیلی، انتقالش به باشگاهی دیگر منتفی شد، اما این‌بار شانس خود را در ترکیه امتحان خواهد کرد. در قرارداد زیاش 30ساله با گالاتاسارای، بند خرید رایگان در تابستان 2024 گنجانده شده است و بزودی مقابل چشمان هوادارن این باشگاه رونمایی خواهد شد.

 
بوکسورها در ترکیه
تیم ملی بوکس ترکیه از امروز در تهران اردو می‌زند. بعد از بازگشت تیم ملی از اردوی اردن، این‌بار ملی‌پوشان با تیم ملی ترکیه نایب قهرمان اروپا تمرین خواهند کرد. دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، اشکان رضایی، مسلم مقصودی، مهدی سرباز، سالار رادمرد، شاهین موسوی، میثم قشلاقی، سیدعلی صدری، توفان شریفی و ایمان رمضان‌پور بوکسورهای دعوت شده توسط حسین نهرودی هستند که 12روزی در این اردو مشت خواهند زد.
 

4 مدال فرنگی‌کاران از جهانی
در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جهان، نمایندگان ایران صاحب ۳ مدال طلا و یک نقره شدند.در پایان مسابقات پنج وزن اول در اردن، احمدرضا محسن‌نژاد در وزن ۶۳ کیلوگرم، علیرضا عبدولی در وزن ۷۷ کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و ابوالفضل چوپانی در وزن ۸۷ کیلوگرم نیز به مدال نقره دست یافت.

 

جستجو
آرشیو تاریخی