محدودیت‌های ترافیکی ایام اربعین حسینی(ع) در استان‌های مرزی اعلام شد

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی و تردد را در محورهای استان‌های مرزی میزبان زائران اربعین حسینی(ع)، اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، طبق جدول محدودیت‌های ترافیکی، تردد کامیون‌ها و تریلرها از ساعت ۷ صبح روز جمعه سوم شهریور تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ شهریور ماه در محور اهواز –خرمشهر و بالعکس استان‌های خوزستان و چهارمحال وبختیاری ممنوع است. خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می‌توانند از مسیر اهواز – آبادان – خرمشهر و بالعکس تردد کنند.
تردد اتوبوس‌ها از ساعت ۷ روز جمعه ۲۷ مردادماه تا ساعت ۷ روز جمعه ۱۷ شهریور در محور هفتگل – باغملک – ایذه- دهدز – شهرکرد و بالعکس ممنوع است. مسیر اهواز – اندیمشک – خرم‌آباد – الیگودرز – اصفهان – شهرکرد و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است. این محدودیت شامل همه اتوبوس‌ها به استثنای اتوبوس‌های اعزامی از مبدأ استان چهارمحال و بختیاری است که با ارائه لیست ناوگان مربوطه به پلیس راه استان خوزستان و رعایت تمام مقررات ایمنی و ترافیکی، مجاز به عبور از این مسیر هستند.
تردد تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی، از ساعت ۷ صبح جمعه ۲۷ مردادماه تا ساعت ۷ صبح دوشنبه مورخ ۲۰ شهریور از محورهای منتهی به دهلران – مهران، حمیل – ایلام، قلاجه – ایلام، ایلام – ملکشاهی-مهران و ایلام – مهران ممنوع است.
رفت و آمد تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از 7 صبح پنجشنبه ۹ شهریور تا 7 صبح پانزدهم همان ماه از محور خرم‌آباد کوهدشت - پلدختر و بالعکس ممنوع و مسیر آزادراه خرم‌آباد پل زال به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.
تردد تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 صبح روز جمعه ۲۷ مرداد تا صبح شنبه ۱۸ شهریور در محور اسلام‌آباد غرب-پلدختر، حمیل–سرابله، اسلام‌آباد-قصر شیرین و بالعکس در استان کرمانشاه ممنوع است.
عبور و مرور تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 روز جمعه ۲۷ مرداد تا صبح شنبه ۱۸ شهریور در محور کمربندی سرپل ذهاب – قصر شیرین(ریخک) ممنوع و محور قدیم سرپل ذهاب–قصر شیرین(قره بلاغ) به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.تردد ناوگان مسافری(اتوبوس و مینی بوس) از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۷ مردادماه تا ساعت ۲۴روز دوشنبه بیستم شهریور از محورهای بین استانی اهرم، بوشکان و فراشبند، محور ساحلی بوشهر–گناوه، محور ساحلی بوشهر–دیر و محور اهرم - برازجان و بالعکس ممنوع است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی