صفحات
شماره هشت هزار و دویست و چهل و پنج - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و چهل و پنج - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

مصرف برق مدیریت شد

پایان خوش پیک اول گرما در خوزستان

اهواز -استاندار خوزستان با تشکر از مردم این استان به‌خاطر صرفه‌جویی در مصرف برق گفت: خوشبختانه پیک اول گرما با موفقیت سپری شده است و نیروگاه‌ها با ظرفیت کامل در حال کار هستند. گرچه صنایع در این مدت متحمل خسارت شدند که پیگیری لازم در این‌خصوص انجام می‌شود و تا پایان فصل گرما تسهیلاتی برای صنایع در نظر گرفته خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری صدا‌ و‌سیما علی‌اکبر حسینی‌محراب در نشست مدیریت مصرف برق گفت: در زمینه مدیریت مصرف برق در تابستان گزارشات خوبی ارائه شده است و باید از مردم استان و صنایع، چه در بخش‌خصوصی و چه در بخش‌های دولتی و عمومی بابت این همراهی تشکر و قدردانی کرد.
او با‌ بیان اینکه امسال شدت گرما در سطح جهان در تابستان بسیار زیاد بوده و بالطبع در کشور ما نیز همین شرایط برقرار بوده است افزود: همه باید تا پایان فصل گرما مصرف برق را مدیریت کنیم و با مسئولان شرکت‌های توزیع و انتقال برق و نیروگاه‌ها همکاری صورت گیرد.
استاندار خوزستان تأکید کرد: همه ادارات با کاهش لامپ‌های روشن و خاموشی کولر‌ها در پایان ساعت اداری در این مسیر همراهی داشته باشند.
وی افزود: توصیه و درخواست ما این است که برای پیشگیری از بروز خاموشی و تحمیل بارسنگین و بروز سوانح بر شبکه، حداکثر صرفه‌جویی در مصرف برق انجام شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی