مرادمند تمدید کرد

غلامی و مهدی پور در استقلال می مانند

جواد نکونام با حضور در استقلال، قصد داشت تغییراتی را در لیست نفرات این تیم به وجود آورد اما با مشکلات مدیریتی که در این باشگاه به وجود آمد با کمبود بازیکن نیز مواجه شده و برای همین آبی‌ها قصد دارند با تعدادی از بازیکنان قبلی به توافق برسند.
یکی از بازیکنان مورد نظر سرمربی استقلال برای ادامه حضور در این تیم، محمدحسین مرادمند بود؛ مدافعی که قراردادش با آبی ها به پایان رسیده بود اما برای احترام به سرمربی تیم، در چند جلسه تمرینی حضور یافت.
در زمان مدیریت حجت کریمی، این بازیکن جلسه ای را با سرپرست مدیرعاملی سابق استقلال برگزار کرد اما طرفین به توافق دست پیدا نکردند و بدون نتیجه خاصی، این بازیکن جلسه با مدیران باشگاه را ترک کرد اما با تغییرات مدیریتی باشگاه و حضور علی خطیر، او جلسه ای را با مرادمند برگزار کرد و به توافق رسید تا مرادمند برای دو فصل دیگر در لباس استقلال باقی بماند.
عارف غلامی هم که از نظر مدیریت قبلی استقلال، شرایط حضور در جمع آبی‌ها را نداشت، با تغییرات پیش‌آمده دوباره در اردوی استقلال حاضر خواهد شد. ضمن اینکه نکونام در ابتدای حضورش در استقلال قصد داشت نام مهدی مهدی پور را در لیست مازاد قرار بدهد اما این بازیکن توانسته نظر سرمربی جدید آبی‌ها را تغییر بدهد. گفتنی است سعید مهری نیز دیروز با حضور در محل باشگاه استقلال جلسه‌ای را با خطیر پیرامون سوء تفاهمات ایجاد شده برگزار کرد و پس از آن هم به کمپ حجازی رفت تا با نکونام دیدار کند و به این ترتیب احتمال ماندنش در استقلال بیشتر شود.
جستجو
آرشیو تاریخی