قشلاقی از پرواز بازی‌های آسیایی جا ماند

بوکسورهای مسافر هانگژو مشخص شدند

 میثم قشلاقی ملقب به تایسون ایرانی از لیست پرواز بازی‌های آسیایی هانگژو خط خورد. این در حالی است که در 72 روز مانده به شروع بازی‌های آسیایی، 6 بوکسور با پیروزی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بلیت هانگژو را رزرو کردند.
اما در اتفاقی تأسف‌بار شاهین موسوی و میثم قشلاقی دو بوکسور قدر تیم ملی مجبور به رقابت با یکدیگر شدند، تا فقط یک نفرشان در رینگ هانگژو به میدان برود. از آنجا که وزن 75 کیلوگرم در این بازی‌ها تأیید نشده است، شاهین موسوی بوکسور المپیکی این وزن مجبور شد به یک وزن بالاتر بیاید تا در وزن 80 کیلوگرم در چرخه انتخابی تیم ملی مشت بزند، آن هم وزنی که میثم قشلاقی در آن حضور دارد.
در حالی که موسوی و قشلاقی هر دو از امیدهای ما در رینگ هانگژو به حساب می‌آمدند، موسوی قشلاقی را شکست داد تا بوکس ایران در هانگژو تایسون خود را در اختیار نداشته باشد. این در حالی است که بازی‌های آسیایی حکم انتخابی المپیک پاریس را دارد و حالا شاید امیدهای قشلاقی برای حضور در رینگ پاریس هم کمرنگ شده است.
گفتنی است در وزن 63.5 علی حبیبی‌نژاد، در وزن 71 کیلوگرم مسلم مقصودی، در وزن 92 کیلوگرم طوفان شریفی جواز حضور خود را در رینگ بازی‌های آسیایی مهر کردند.
قبل از این هم دانیال شه‌بخش ستاره تیم ملی در وزن 57 کیلوگرم و ایمان رمضانپور در وزن مثبت 92 کیلوگرم سفر خود را قطعی کرده بودند.
جستجو
آرشیو تاریخی