شکایت 600 هزار دلاری سانتاکلارا از استقلال

محبی با روستوف دنبال رؤیاهای جدید

استقلال در فصلی که به دو ستاره مهمش در خط حمله نیاز مبرم داشت ولی تا الان یکی از آنها را قطعاً از دست داده است. محمد محبی که از سانتاکلارا قرضی به استقلال آمده و توانسته در ۳۴ بازی ۱۰ گل برای استقلال  به ثمر برساند، بعد از اتفاق عجیب و پیچیده عدم پرداخت پول به باشگاه پرتغالی دیگر نتوانست به تهران برگردد و در ادامه با توافقی که میان سانتاکلارا و روستوف صورت گرفت، قرار شد به عضویت این تیم روسیه‌ای دربیاید.
به همین خاطر محبی به روسیه رفت و به گزارش سایت روسی stavkinasport، معاینات پزشکی خود را برای انتقال به روستوف با موفقیت به پایان رساند تا با قراردادی سه ساله به عضویت این تیم دربیاید؛ تیمی که در گذشته سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی هم در آن عضویت داشتند، اما نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که ممکن است استقلال به خاطر شکایت باشگاه سانتاکلارا با دردسر بزرگی روبه رو شود. به گزارش طرفداری، محبی در ابتدای فصل گذشته با رضایتنامه قرضی 230 هزار دلاری از سانتاکلارا به استقلال آمد. در زمان مدیریت مصطفی آجورلو، از صرافی شربیانی فیش واریز برای باشگاه سانتاکلارا صادر شد که بعداً مشخص شد این فیش جعلی است و در زمان مدیریت علی فتح‌الله‌زاده این پول در دو بخش پرداخت شد که 90 هزار دلار به حساب سانتاکلارا واریز شد اما 140 هزار دلار به دلیل تحریم‌های بانکی بلوکه شد.
حالا سانتاکلارا بابت پرداخت نشدن رضایتنامه 230 هزار دلاری از استقلال شکایت کرده و خواهان دریافت غرامت 600 هزار دلاری شده است. البته این شکایت در فیفا رد شده ولی سانتاکلارا شکایتش را به دادگاه CAS برده است.
 گفته می‌شود تنها برگ برنده سانتاکلارا فیش جعلی است که در زمان آجورلو ارسال شده است و اگر باشگاه پرتغالی برنده این پرونده شود، آبی‌ها باید 600 هزار دلار خسارت پرداخت کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی