خرده خبر

واترپلو هم
از پرسپولیس شاکی شد!
پای جمعی ازملی‌پوشان واترپلو هم به شکایت از پرسپولیس باز شد.
جریان از این قرار است که تیم واترپلو پرسپولیس در فصل 1399-1398 با در اختیار داشتن تعدادی از ملی‌پوشان کلیدی واترپلو از جمله: میثم سالمی، امیرحسین اعرابی، حامد ملک خانبانان، سهیل رستمیان، پیمان اسدی، مهدی یزدانخواه، امید آقایی، فربد صبوری، اشکان ایرانپور، یزدان احمدی، امیر رضایی، آیدین بیات و مهدی رزاقی با سرمربیگری علیرضا امیریان، در زمان ریاست محمدحسن انصاریفرد توانست فاتح لیگ برتر واترپلو شود.
حالا با گذشت 4 سال از این قهرمانی، هنوز بازیکنان و کادرفنی این تیم موفق به دریافت مطالبات خود نشده‌اند تا بالاخره صدایشان در بیاید.
همین موضوع باعث شده است تا بازیکنان اقدام به شکایت از پرسپولیس کرده تا حساب باشگاه را مسدود کنند.
البته مسئولان پرسپولیس با ارسال نامه به فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو این بدهی را گردن گرفته‌اند اما هنوز اقدامی برای تسویه حساب با واترپلوئیست‌ها نکرده‌اند تا آنها سخت پیگیر مطالباتشان باشند.


فوتبالیست‌ها به روسیه رفتند
تیم ملی فوتبال بانوان ایران که برای مرحله دوم رقابت‌های مقدماتی المپیک آماده می‌‌شود، برای بازی مقابل تیم ملی روسیه، امروز عازم این کشورشد. سمانه چهکندی، افسانه چترنور، مونا حمودی، سحر رمضانی، نگین زندی، هاجر دباغی، گلنوش خسروی، زهرا خواجوی، سمیرا محمدی، شبنم بهشت، زهرا سربالی، زینب عباسپور، فاطمه امینه برازجانی، رها یزدانی، کیمیا رحیمی‌نیا، بهناز طاهرخانی، زهرا قنبری، حدیث بساط شیر، هستی فروزنده و محدثه زلفی با هدایت مریم آزمون به روسیه می‌روند تا روز جمعه 23 تیرماه در شهرکازان با روس‌ها دیدار کنند. مسابقه دوم هم روز سه‌شنبه ۲۷ تیرماه ساعت ۱۸ به وقت تهران در شهر مسکو برگزار می‌شود.


انتقام والیبال جوانان از لهستان
والیبالیست‌های جوان در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان، لهستان را به زانو درآوردند.
شاگردان مؤمنی مقدم که قبل از این در دور اول این مسابقات مقابل تایلند، تونس و بحرین به پیروزی رسیده بودند ، این مسابقه را هم در سه ست متوالی تمام کردند تا به عنوان صدرنشین گروه، راهی مرحله دوم این رقابت‌ها شوند.
تیم ایران امروز از ساعت 17:30 به مصاف تایلند خواهد رفت.


روسیه حریف بسکتبال شد
تیم ملی بسکتبال ایران کمترازیک ماه دیگر در دیدارهایی دوستانه به مصاف تیم روسیه می‌رود.این تیم شهریورماه امسال درجام جهانی شرکت می‌کند و در گروه هفتم با تیم‌های برزیل، ساحل عاج و اسپانیا همگروه است.این بازی‌ها به میزبانی سه کشور ژاپن،فیلیپین واندونزی برگزار می شود.اما ایران با هدایت هاکان دمیر،سرمربی ترکیه‌ای قراراست قبل از حضور درجام جهانی دیدارهایی را انجام بدهد.فدراسیون بسکتبال روسیه خبر داد تیم ملی این کشور در شهر پرم دو مسابقه دوستانه با ایران در پیش خواهد داشت.براساس برنامه ریزی صورت گرفته، تیم بسکتبال ایران روزهای ۱۶ و ۱۸ مرداد در روسیه به مصاف این کشور می رود.
 
 
قهرمانی نوجوانان وزنه بردار فارس
تیم وزنه‌برداری استان فارس قهرمان مسابقات کشوری در رده سنی نوجوانان شد.در پایان ۲ روز رقابت وزنه‌برداران نوجوانان در تالار شهدای مدافع حرم اردبیل، تیم فارس با کسب ۶ مدال طلا عنوان قهرمانی تیمی را به دست آورد.زنجان با ۵ طلا و ۴ برنز نایب قهرمان و تهران با ۳ طلا و ۲ نقره و یک برنز سوم شد.


رکورد شکنی نجمه خدمتی درتفنگ
نجمه خدمتی تیرانداز ملی پوش،با سومی مشترک دومین دوره مسابقات آزاد تفنگ زنان، رکورد شکنی کرد. او درمرحله مقدماتی رقابت های آزاد تفنگ بانوان با ثبت امتیاز ۶۳۳/۷ رکورد این ماده را که قبلاً مشترکاً به اسم خودش و فاطمه کرم‌زاده بود نیم نمره جابه جا کرد.نجمه خدمتی در فینال  با سومی مدال برنز مسابقات را گرفت.

 

جستجو
آرشیو تاریخی