شمس آذر از استقلال و پرسپولیس جلو زد!

ناظمی: نیاز به خرید امتیاز ندارید

شمس آذر قزوین آمادگی خود را برای تیم‌داری در فوتبال زنان اعلام کرد. هفته گذشته سازمان لیگ با ابلاغ یک نامه به تمام ۱۶ تیم لیگ برتری مردان اعلام کرد که آنها در صورت تمایل می‌توانند در لیگ برتر آتی زنان تیم داشته باشند و برای حضور در لیگ نیازی به خرید امتیاز نیست .
بلافاصله بعد از انتشار این خبر اخبار زیادی مبنی بر حضور تیم‌های بزرگ ازجمله استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر زنان به گوش رسید اما حالا گلاره ناظمی، مسئول لیگ برتر زنان اعلام کرد که در این دو روز تنها یک تیم درخواست خود را به سازمان لیگ ارسال کرده  که آن هم تیم تازه لیگ‌برتری شده شمس آذر قزوین است.
سپاهان، ملوان و پیکان تنها تیم‌هایی هستند که هم در بخش زنان و هم در بخش مردان تیم‌داری می‌کنند و حالا با حضور شمس‌آذر این تیم به چهارمین باشگاهی تبدیل می‌شود که همزمان هم در لیگ مردان و هم لیگ زنان، تیم دارد .
ناظمی در تأیید ابلاغ این نامه‌ها به باشگاه‌ها می گوید:«برای ایجاد شرایط مطلوب برای دریافت مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها و همچنین ارتقای سطح کیفی مسابقات زنان، این امکان را فراهم کردیم که هر 16 تیم لیگ برتری مردان، در لیگ برتر زنان نیز تیم‌داری کنند و برای این اتفاق هم نیاز به خرید هیچ امتیازی نیست. با این مصوبه‌ای که به تصویب هیأت رئیسه رسیده است فکر می‌کنم تمام موانع برکنار شد. حالا باید ببینیم باشگاه‌ها در این زمینه چه اندازه همت خواهند کرد. البته در حال حاضر این موضوع برای تیم‌ها الزام نیست و آنها به دلخواه خودشان می‌توانند در این زمینه همکاری کنند. قطعاً این اتفاق تأثیرات مثبت بسیاری خواهد داشت. مطابق نامه‌ای که به باشگاه‌ها ابلاغ کردیم، تیم‌ها تا 17 تیر ماه فرصت اعلام آمادگی دارند و سپس موعد قرعه کشی لیگ شانزدهم فوتبال زنان مشخص خواهد شد.»
جستجو
آرشیو تاریخی