تمهیدات گسترده‌ برای حفظ سلامت آزمون سراسری

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اجرای آیین‌نامه شورای حفاظت آزمون و همراهی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی موجب رضایت داوطلبان و سلامت آزمون می‌شود.
 دکتر عبدالرسول پورعباس گفت: تمهیدات گسترده‌ای برای حفظ سلامت آزمون سراسری از مرحله طراحی سؤالات و قرنطینه تا برگزاری آزمون پیش‌بینی شده است که ارتقای امنیت مخازن در حوزه‌های اصلی و فرعی، تنوع‌بخشی دفترچه سؤالات و پاسخنامه‌ها، شناسنامه‌دار کردن و آموزش عوامل اجرایی و حفاظت بخشی از آن است. از سال گذشته با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان دستگاه‌های آشکارساز، برای شناسایی ابزارها و ارتباطات الکترونیکی غیرمجاز در حوزه‌های برگزاری آزمون مورد استفاده قرار می‌گیرد.
محمدحسین حاجیلو، رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری با اشاره به اینکه از چهار روز قبل از برگزاری آزمون سراسری ستاد اجرایی و حفاظتی آزمون در تهران مستقر و آماده دریافت گزارش‌ها است، گفت: در مجموع حدود ۱۲۵ هزار نفر در امور اجرایی و حفاظت از سلامت آزمون مشارکت می‌کنند و با برنامه‌ریزی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، حفاظتی، قضایی، ضابطین و نیروهای امنیتی و انتظامی در جهت تحقق عدالت آموزشی و جلوگیری از سوءاستفاده افراد فرصت‌طلب با هوشیاری کامل اقدام خواهند کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی