اولین لژیونر ایرانی در لیگ عربستان

نوراللهی شاید در الاتحاد!

یک صفحه توئیتری ایرانی که به زبان فرانسوی اقدام به انتشار اخبار فوتبال ایران می‌کند، مدعی شد که احمد نوراللهی بازیکن شباب الاهلی مورد توجه الاتحاد صدرنشین کنونی فوتبال عربستان قرار گرفته است. همین موضوع کافی بود تا این خبر به سرعت در فضای مجازی عربستان و کشورهای عربی منتشر شود.
صفحه توئیتری و پرمخاطب «سهم» با بیش از 800 هزار فالوور، این خبر را بازنشر کرد و پس از آن بود که دیگر رسانه‌ها نیز از پیشنهاد الاتحاد به نوراللهی خبر دادند. رسانه سعودی اسپورت در تیتر خبر خود نوشت: «الاتحاد به اولین معاملات خود نزدیک شده است... نام خارجی غیرمنتظره» و این‌گونه خبر حضور نوراللهی در جمع زردپوشان شهر جده را غیرقابل پیش‌بینی لقب داد و عنوان کرد: «الاتحاد که به دلیل پرونده عبدالرزاق حمدالله در زمستان گذشته از جذب بازیکن محروم بود، قصد دارد تا نوراللهی را به خدمت بگیرد و هیأت مدیره این باشگاه به ریاست أنمار الحائلی در پی جذب ستاره ایرانی شباب الاهلی است.
قرارداد نوراللهی در تابستان پیش رو به پایان می‌رسد و الاتحاد قصد دارد تا این بازیکن را به عنوان جانشین برونو هنریکه انتخاب کند.» رسانه وین وین عراق نیز به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: «الاتحاد جده قصد دارد در تابستان پیش رو، نوراللهی را به خدمت بگیرد. این تیم که پس از سال‌ها در آستانه کسب قهرمانی عربستان است، به دنبال تقویت خط میانی خود برای فصل بعد است.»
پس از بهبود روابط سیاسی میان ایران و عربستان، این دومین شایعه رسانه‌ها درخصوص حضور یک فوتبالیست ایرانی در کشور عربستان است. پیش از این نیز عنوان شد که مهدی طارمی مورد توجه باشگاه الهلال قرار گرفته است. گفتنی است سال 1388 مهدی شیری بازیکن پرسپولیس با النصر عربستان قرارداد بست اما عربستان به او ویزا نداد و شیری هم با شکایت به فیفا، 271 هزار دلار غرامت دریافت کرد.

 

حاج صفی در رادار سرخابی‌ها

سایت «sdna» یونان خبر داد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای جذب احسان حاج صفی مدافع ایرانی آ.ا.ک ابراز علاقه کردند ولی اولویت این بازیکن ماندن در فوتبال اروپا است.
این باشگاه به دنبال تمدید قرارداد حاج صفی است و این بازیکن ایرانی هم دوست دارد در این تیم بماند و چراغ سبز به مدیران باشگاه یونانی نشان داده است. حاج صفی از دو سال گذشته برای آ.ا.ک بازی می‌کند و میلاد محمدی دیگر بازیکن ملی پوش کشورمان نیز در این تیم بازی می‌کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی