رکورد وزنه‌برداران راضی‌کننده نبود

جباری: ذوب‌آهن با بزرگسالان فقط تسویه حساب کرد

نشست کمیته لیگ فدراسیون وزنه‌برداری با حضور سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون و در غیاب ذوب‌آهن مدافع عنوان قهرمانی برگزار شد. در این جلسه اعضا مصوب کردند رقابت‌های لیگ ۱۴۰۲ در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به صورت متمرکز در سه هفته برگزار شود و تیم‌ها با هشت ورزشکار در حداقل هفت وزن شرکت کنند.
علی جباری، سرمربی فصل گذشته تیم ذوب‌آهن که در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به قهرمانی رسیده بود، در خصوص عدم شرکت نماینده این باشگاه در جلسه لیگ گفت:«هنوز حضور این تیم در فصل آینده مشخص نیست. خود من نیز به علت بیماری نتوانستم شرکت کنم. البته نیامدنم به این معنی نیست که ذوبی‌ها فصل آینده تیمداری نمی‌کنند.»
او همچنین تأکید کرد:«با اینکه مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پایان فصل گذشته لیگ از حضور این باشگاه در فصل آینده حرف زده بود ولی تا زمانی که نشست هیأت رئیسه این باشگاه تشکیل نشود و بودجه‌ای برای رشته وزنه‌برداری اختصاص پیدا نکند، نمی توان درباره حضورشان صحه گذاشت.»
سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن با اشاره به عدم پرداخت مبلغ قرارداد وزنه‌برداران جوان این تیم و برخی از اعضای کادر فنی هم گفت:«متأسفانه باید بگویم باشگاه ذوب‌آهن به تعهدات خود در خصوص پرداخت مبلغ قرارداد وزنه‌برداران جوان حتی خود من اقدام نکرده است. عدم پرداخت این مبلغ سبب نارضایتی وزنه‌برداران جوان شده است. من فقط از این امر خوشحالم که با وزنه‌برداران تیم بزرگسالان تسویه شده و من شرمنده آنها نشده‌ام.»
او در خصوص تیم اعزامی به کره‌جنوبی و حد نصاب‌های کسب شده توسط ملی‌پوشان در آخرین رکوردگیری هم صحبت کرد: «تیم ایران در حالی قرار است با ترکیب کامل شرکت کند که رکوردها چندان راضی‌کننده نبود. با توجه به مدت اندکی که ملی‌پوشان اردونشین بودند، کادر فنی جدید تمام تلاش خود را کرد تا دعوت‌شدگان به شرایط ایده‌آل برسند.
معتقدم این کادر حداقل تا پایان بازی‌های آسیایی هانگژو فرصت دارد و پس از آن باید نسبت به عملکرد اعضای این کادر اظهارنظر کرد.»
جباری از تیم‌های چین، ازبکستان و قزاقستان به عنوان اصلی‌ترین حریفان تیم ایران برای کسب قهرمانی نام برد:«تیم ایران با ترکیب کامل شرکت کرده و در بخش رده‌بندی تیمی رقابت سختی با این سه تیم خواهد داشت، ضمن آنکه تیم کره‌جنوبی میزبان نیز وزنه‌برداران خوبی دارد. در رده‌بندی مدالی برخی اوزان، ملی‌پوشان کشورمان شانس ایستادن در یکی از سکوهای قهرمانی را دارند.»
جستجو
آرشیو تاریخی