ستاره تیروکمان بالاخره سر از لاک عزلت درآورد!

نعمتی: هفته بعد به همه چیز پاسخ می‌دهم

فائزه زمانی/ زهرا نعمتی بعد از هت‌تریک طلا در پارالمپیک توکیو، روز به روز کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شد تا جایی که حالا هیچ خبری از او نیست. او بعد از تلاش‌های فراوان، در المپیک برزیل موفق شد تاریخ‌سازی کند و در هر دو بخش المپیک و پارالمپیک شرکت کند؛ در المپیک ناکام بود اما در پارالمپیک طلا گرفت. 4 سال بعد اما فقط برای حضور در پارالمپیک توکیو تلاش کرد و توانست با طلا، هت‌تریک کند.او بعد ازطلای توکیو فعالیتش روز به روز کمتر شد تا جایی که این اواخر حتی فدراسیونی‌ها هم از او اطلاع دقیقی ندارند و فقط  سرمربی جدید کره‌ای تیم ملی، در مصاحبه‌ای از افت او و پایین آمدن رکوردهایش خبر داد.شائبه‌های زیادی درباره خداحافظی و یا برگشت او برای بازی‌های آسیایی هانگژو وجود دارد اما تا این لحظه خودش به هیچ یک از این شائبه‌ها واکنش نشان نداده است.
به نقل از یکی از منابع موثق در فدراسیون تیروکمان، نعمتی این روزها در سکوت خبری به سر می‌برد، حصاری دور خود کشیده است و حتی با فدراسیون هم ارتباط نمی‌گیرد.گویا او فعلاً تمرین نمی‌کند، از طرفی تمایل به خداحافظی از دنیای قهرمانی دارد و از طرفی دیگر هم مایل به ادامه کار است. نعمتی نمی‌تواند در این باره تصمیم بگیرد و فعلاً تکلیفش با خودش هم مشخص نیست.
 چندی قبل غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیروکمان هم درباره غیبت ادامه‌دار نعمتی گفته بود: «در این باره از خودش بپرسید. تا جایی که اطلاع دارم او در تهران و کیش تمریناتش را انجام می‌دهد اما در مورد جزئیات آن، ما اطلاعی نداریم.»بعد از این صحبت‌ها درحالی که حدس می‌زدم او جواب تلفنم را ندهد، بالاخره گوشی را برداشتم و با او تماس گرفتم. برخلاف تصورم جواب داد، به او گفتم کجایی که هیچ خبری ازت نیست، در پاسخ خندید و گفت:« اجازه بده فعلاً صحبت نکنم. احتمالاً هفته دیگر با همکاری مسئولان فدراسیون یک نشست خبری برگزار می‌کنیم و در آن نشست درباره همه چیز پاسخ خواهم داد.»
به او گفتم حداقل پاسخ بده که همچنان ورزش قهرمانی را ادامه می‌دهی یا نه؟ در جواب گفت:«در همان نشستی که گفتم، جواب خواهم داد.»
جستجو
آرشیو تاریخی