صفحات
شماره هشت هزار و صد و شصت و سه - ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و شصت و سه - ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

اخبار

آمادگی شرط برگشت کاظمی به تیم ملی

صابر کاظمی پشت‌خط‌زن  ملی‌پوش، به شرط آمادگی به تیم ملی والیبال برمی‌گردد. او که این فصل با بازی در لیگ‌های قطر و کویت از آمادگی قبلی فاصله گرفت تا حدی نظر سرمربی تیم ملی را جلب نکرد و اسمش در لیست اردونشینان قرار نگرفت. از طرفی بهروز عطایی با وجود بازیکنان پشت‌خط‌زن آماده‌تر، ترجیح داد فعلاً قید او را بزند و شرط آمادگی را برای دعوتش به اردو بگذارد.

 

18 اردیبهشت، جام تختی در تهران

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت‌ماه در سالن شهدای هفتم‌تیر تهران برگزار می‌شود. نفرات اول تا پنجم رقابت‌های قهرمانی کشور در سال ۱۴۰۱، نفرات اول و دوم رقابت‌های قهرمانی امیدهای کشور در سال ۱۴۰۱ و یک تیم به معرفی سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی جوانان با تأیید سرمربی تیم‌ملی کشتی بزرگسالان، مجوز حضور در این مسابقات را دارند.

 

استف مهارنشدنی!

ستاره تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز، یکی از بازیکنان NBA است که به سختی دفاع می‌شود. تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز در بازی نخست مرحله پلی‌آف لیگ NBA با نتیجه 123 بر 126 از ساکرامنتو کینگز شکست خورد اما استیفن کری در این بازی 30 امتیاز، ریباند و 2 پاس گل برای وریرز داشت. ستاره گلدن استیت وریرز با توجه به میزان دوندگی، یکی از سخت‌ترین بازیکنان برای دفاع است.

 

عبادی‌پور غایب بزرگ لیگ ملت‌ها

 میلاد عبادی‌پور دریافت کننده لژیونر والیبال، غایب بزرگ تیم ملی در لیگ ملت‌هاست. در حالی که زمزمه غیبت عبادی‌پور در هفته اول لیگ ملت‌ها به‌خاطر تولد فرزندش بود، اما او دو شب پیش با سرمربی تیم ملی صحبت کرد و گفت نمی‌تواند در سه هفته لیگ ملت‌ها کنار تیم ملی باشد. ظاهراً او می‌خواهد این مدت با تولد فرزندش هم کنار همسرش باشد و هم اینکه مصدومیت‌های کهنه‌اش را درمان کند. بهروز عطایی سرمربی تیم ملی هم با نیامدن او موافقت کرد. با این حساب جای دریافت کننده ملی‌پوش در تیم ملی حسابی به چشم می‌آید.

 

6تکواندوکار روی شیاپ‌چانگ  آذربایجان

ترکیب تیم ملی تکواندو مردان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در آذربایجان مشخص شد.
در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی، مهدی حاج موسایی در وزن منفی 54 کیلوگرم، علیرضا حسین پور در وزن منفی 58 کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن منفی 63 کیلوگرم، دانیال بزرگی در وزن منفی 68 کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن منفی 80 کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن منفی 87 کیلوگرم جواز حضور در شیاپ چانگ آذربایجان را گرفتند. قبل از این هم میرهاشم حسینی و علیرضا نادعلیان با تصمیم کادر فنی انتخاب شده بودند.این مسابقات  هشتم تا چهاردهم خرداد برگزار خواهد شد.

 

6 فرنگی کار مسافر جهانی بلگراد

 ۶ ملی‌پوش فرنگی‌کار پیکارهای جهانی بلگراد مشخص شدند. مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در دو روز 20 و 21 فروردین در قزاقستان برگزار شد و حسن رنگرز شاگردانش را برای شرکت در این رقابت‌ها از بین نفرات برتر مسابقات کشوری و کشتی‌گیران معاف‌شده از این رقابت‌ها که در قالب تیمی 18 نفره راهی تورنمنت زاگرب شده بودند، انتخاب کرد. تنها در وزن 130 کیلوگرم، باتوجه به عملکرد علی‌اکبر یوسفی و امیر قاسمی منجزی در کرواسی، کادرفنی تیم ملی تصمیم گرفت که امین میرزازاده نایب قهرمان جهان در سال 2022 را به آسیا ببرد که او هم صاحب نشان طلای سنگین‌وزن شد. در پایان مسابقات قهرمانی آسیا ملی‌پوش شدن 6 کشتی‌گیر قطعی شد. پویا دادمرز در 55 کیلو، ایمان محمدی در 63 کیلو، سجاد ایمن‌طلب در 72 کیلو، علیرضا مُهمدی در 82 کیلو، ناصر علیزاده در 87 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم ملی‌پوش شده‌اند. از این جمع دادمرز، محمدی، علیزاده و میرزازاده قهرمان آسیا شده‌اند و ایمن‌طلب و مهمدی نیز باتوجه به رویارویی با حریف اصلی خود و برتری مقابل آنها، صاحب دوبنده تیم ملی شدند.

 

مهمترین مسابقات فوتبال امروز
لیگ برتر انگلیس 
22:30  لیدز ............................ لیورپول
 
لالیگا اسپانیا 
22:30 سلتاویگو ......................... مایورکا 

سری آ ایتالیا 
22:15  فیورنتینا .......................... آتالانتا 

جستجو
آرشیو تاریخی