صفحات
شماره هشت هزار و صد و شصت و سه - ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و شصت و سه - ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

کامرانی‌فر این بار در تاتامی جودو!

حسن کامرانی فر کمک داور اسبق و دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال، سر از جودو در آورد.
با اتمام مأموریت صدیقه کعبی‌زاده دبیرکل، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در اقدامی عجیب، کامرانی‌فر را به جای او نشاند.
این در حالی است که سال‌ها کامرانی‌فر  را در لباس قضاوت دیدیم، او اولین کمک داور لیست الیت فیفا در آسیا برای انتخاب داوران جام جهانی 2010 بود، همچنین بعد از محمد فنایی که در جام جهانی 1994 امریکا قضاوت کرد، دومین کمک داور ایرانی بود که در جام جهانی آفریقای جنوبی پرچم زد. با قضاوت خوب او در آفریقای جنوبی، حضورش در دوره بعدی جام جهانی هم تمدید شد.
کامرانی‌فر بعد کنار رفتن از قضاوت، با انتخاب شهاب‌الدین عزیزی خادم دبیرکل فدراسیون فوتبال شد و بعد از حواشی به‌وجود آمده، خودش کنار رفت.حالا او یک‌شبه از زمین فوتبال به تاتامی جودو رسید. طبق گفته‌های خودش ظاهراً خیلی با جودو غریبه نیست و قبلاً 8 سالی جودوکار بوده است. احتمالاً سابقه علمی، اجرایی کامرانی‌فر و دوستی‌اش با رئیس فدراسیون باعث شده تا میراسماعیلی او را برای این سمت انتخاب کند.
جودو بعد از پشت‌سر گذاشتن تعلیق 4 ساله، 20 شهریور از محرومیت خلاص می‌شود. حضور جودوکاران در هانگژو قطعی است و باید دید جودو ایران می‌تواند بازگشتی باشکوه به تاتامی داشته باشد.
جستجو
آرشیو تاریخی