صفحات
شماره هشت هزار و صد و شصت و سه - ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و شصت و سه - ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

سیتی سایه به سایه آرسنال

اشتوتگارت نگهبان بایرن در صدر شد

فائزه زمانی/ کورس قهرمانی لیگ جزیره حساس‌تر از هر زمان دیگری شده است. منچسترسیتی همچنان یکی از مدعیان قهرمانی است و با برد 3-1 لسترسیتی، خود را به فاصله سه امتیازی آرسنال در صدر رساند. توپچی‌ها هم فردا با وستهم دیدار می‌کنند و برای حفظ این اختلاف به زمین خواهند رفت.
سیتیزن‌ها در حالی موفق به کسب این پیروزی شدند که بعد از اینکه مثل بولدوزر از روی بایرن مونیخ رد شدند، مقابل لستر دهمین پیروزی خود را ثبت کردند تا در آستانه بازی برگشت مقابل آرسنال، در بهترین فرم آمادگی باشند، بازی‌ای که به راحتی می‌تواند در آن صدر را از آرسنال پس بگیرد. در این شرایط، آرتتا احتمالاً خطر را حس کرده و می‌داند که پپ سایه به سایه و شانه به شانه او حرکت می‌کند و تنها منتظر یک فرصت برای در آوردن قهرمانی از چنگ شاگرد است.این هفته چلسی در خانه میزبان برایتون بود. در این میان، درد چلسی هم انگاری درمانی ندارد، چرا که نه تنها با اخراج پاتر چیزی حل نشد بلکه آبی‌های لندن روز به روز بیشتر در باتلاق فرو می‌روند. چلسی به لطف اشتباهات لمپارد با شکست 2-1 این هفته، اولین باخت در تاریخ 122 ساله خود در استمفوردبریج مقابل برایتون را تجربه کرد. آنها حالا در رده یازدهم قرار دارند.
در بوندس‌لیگا آلمان هم دورتموند، در شب لغزش بایرن فرصت را از دست داد.
باواریایی‌ها که بعد از اخراج ناگلزمن یک آب خوش از گلویشان پایین نرفته، مقابل هوفنهایم 1-1 مساوی کردند. دورتموند نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده بایرن هم، در حالی که می‌توانست اشتوتگارت را ببرد، تساوی را ترجیح داد تا نتواند اختلاف خود با شاگردان توخل را به صفر برساند.
در سری آ ایتالیا هم اینتر بعد از بردی شیرین مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا، مقابل مونزا 1-0 شکست خورد تا با 3 باخت پیاپی خانگی بدون گلزنی، اینزاگی به روند ناکامی‌های خود در لیگ ادامه دهد.
ناپولی صدرنشین با هلاس ورونا و میلان رده چهارمی هم با بولونیا مساوی کردند.
پاری‌ سن ژرمن هم در لیگ فرانسه خیال خود را برای قهرمانی راحت کرد، پاریسی‌ها با برد 3-1 مقابل لانس، اختلاف خود با این تیم را در صدر به 9 امتیاز رساندند.
جستجو
آرشیو تاریخی