اخبار

بی‌خبری فدراسیون از کاپیتان تیم ملی والیبال
عبادی‌پور چرا نمی‌آید؟

فدراسیونی‌ها هنوز نمی‌دانند، میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال برای هفته اول لیگ ملت‌ها غایب است یا نه؟ در حالی که زمزمه غیبت میلاد عبادی‌پور لژیونر والیبال ایران به دلیل مشکلات خانوادگی 16 تا 21 خردادماه در هفته اول لیگ ملت‌ها به میزبانی ژاپن شنیده می‌شود، اما اکبر محمدی سرپرست تیم ملی والیبال از او بی‌خبر است: «میلاد هنوز به ما هیچ اطلاعی نداده است و حتی ما طبق روال در حال انجام کارهای ویزای ژاپن هستیم و از او مدارک خواسته‌ایم که فرستاده است. البته قرار است بهروز عطایی با او صحبت کند و فکر می‌کنم امروز و فردا مشخص شود.»

 

چوپان شایعات را تکذیب کرد

شایعه‌ای در رسانه‌ها مبنی بر شرکت نکردن هادی چوپان در رقابت‌های مسترز پیتسبورگ به دلیل مشکل دریافت ویزای امریکا منتشر شد. مسابقات پیتسبورگ پرو، ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت در دسته‌های فیزیک کلاسیک مردان، فیزیک مردان، بیکینی زنان، فیگور زنان، فیزیک زنان و ولنس زنان برگزار خواهد شد .در این مسابقات بدنسازان نامداری چون شان کلاریدا، سامسون داودا، نیک واکر، درک لانسفورد، هانتر لابرادا، بیگ رامی، رافائل براندو و کریس بامستد فیگورگیری افتخاری خواهند داشت. برخی رسانه‌ها در این زمینه گزارش دادند هادی چوپان با یک مشکل بزرگ به نام ویزای امریکا مواجه است و نمی‌تواند در این رقابت‌ها حاضر شود. با این حال گرگ ایرانی و قهرمان مسترالمپیا با تکذیب این خبر گفت:«این حرف‌ها کلاً خرافات است و بنده مسابقه‌ای در پیش ندارم.»

 

بسکتبال با ویلچر به تایلند می‌رود

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به تورنمنت تایلند دعوت شد. این تیم پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی دبی که خردادماه در دبی برگزار می‌شود بنا به گفته محمدرضا دستیار مربی تیم ملی، در صورت موافقت شورای برون‌مرزی به تایلند می‌رود. در این تورنمنت تیم‌های کره‌جنوبی، استرالیا و تایلند شرکت دارند و مسئولان کشور میزبان دنبال مجاب کردن ژاپن هم برای حضور در این رویداد هستند.

 

یک تیر و دو نشان وسلین 
در هندبال ایران

وسلین وویوویچ بعد از قبول سرمربیگری تیم ملی هندبال مردان ایران، با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای جام باشگاه‌های آسیا قرارداد بست.وسلین که برای یکسال با فدراسیون هندبال ایران به توافق رسیده و قرار است تیم ملی هندبال ایران را برای بازی‌های آسیایی هانگژو، قهرمانی آسیا و شاید انتخابی المپیک آماده کند، با اصفهانی‌ها هم قرارداد دیگری برای هدایت تیم سپاهان بسته است. او حتی کارش را از چهارشنبه هفته پیش در اصفهان شروع کرده تا تیمش را برای قهرمانی باشگاه‌های آسیا به میزبانی ایران آماده کند. البته این قدم اول همکاری او با اصفهانی‌هاست و قرار است در لیگ برتر هم روی نیمکت این تیم بنشیند. علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال البته تماس‌های دیروز خبرنگاران را بی‌جواب گذاشت.

 

کاله و شهرداری گرگان 
یک قدم تا نیمه نهایی بسکتبال

تیم‌های شهرداری گرگان و کاله مازندران با پیروزی در بازی‌های دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال، سری یک چهارم را تا اینجا دو بر صفر به سود خود رقم زدند. گرگانی‌ها در یک بازی پرفراز و نشیب در حالی که در دقایقی هم 15 امتیاز از آویژه صنعت پارسای مشهد عقب بودند در نهایت توانستند 75- 72 صاحب برتری شوند، اما نکته قابل توجه این بود که سرجان سرمربی مشهد در غیاب امیرحسین رضایی‌فر و نوید خواجه‌زاده دو بازیکن اصلی خود توانست تیم مدعی قهرمانی را آزار دهد. ضمن اینکه کورین هنری در این مسابقه 30 امتیاز مقابل تعدد ملی‌پوشان شهرداری بدست آورد. البته سرمربیگری مهران حاتمی با کوچ کردن دو بازیکنش به نام‌های جمشیدی و پتی زیر سؤال رفت. بدین ترتیب شهرداری گرگان با کسب دومین برد با خیالی آسوده‌تر جمعه 25 فروردین در مشهد به میدان می‌رود تا با کسب پیروزی سوم به نیمه نهایی برود. اما کاله آمل در خانه‌اش توانست  102 – 95 مقابل نبوغ اراک صاحب برتری شود تا آنها نیز دو بر صفر پیش بیفتند. دو بردی که علی آرزومندی، سرمربی کاله آن را مدیون حمایت همه جانبه تماشاگران آملی می‌داند و می‌گوید:« بازی خیلی خوبی را مقابل تیم نبوغ اراک به نمایش گذاشتیم و مهم‌تراینکه در دو بازی اخیر تماشاگران آملی با حضور پرشورشان در سالن مسابقه به خوبی از تیم شهرشان حمایت کردند و تأثیرگذاری مستقیمی درپیروزی کاله داشتند.»

جستجو
آرشیو تاریخی