جنجال در پارکینگ برنابئو با مشت والورده

رئالی‌ها در خانه توسط زیردریایی‌ها غرق شدند

رئال مادرید بعد از فتح ال کلاسیکو، این بار در خانه مقابل ویارئال ناکام ماند.
کهکشانی‌ها در چهارچوب هفته بیست و هشتم لالیگای اسپانیا، میزبان زردپوشان ال مادریگال بودند که با عملکردی ضعیف در دفاع و حمله متحمل شکست 3-2 در برنابئو شدند.
چوکووئزه با دو گل ستاره میدان بود تا ستین موفق شود در هر دو بازی رفت و برگشت آنچلوتی را شکست دهد.این بازی حواشی زیادی داشت و بسیاری معتقدند سرمربی ویارئال بعد از بازی آنچلوتی را به سخره گرفته است.ستین که قبلاً سابقه سرمربیگری بارسا را داشت، در ویدیویی بعد از این پیروزی به شاگردان خود تبریک می‌گوید و با حالتی مشابه کارلتو بعد از پیروزی هفته گذشته مقابل بارسلونا، خطاب به بازیکنانش می‌گوید: «فردا یک روز تعطیل خواهید داشت.»
اما داستان حواشی این دیدار به اینجا ختم نمی‌شود و در اقدامی جنجالی والورده هافبک اروگوئه‌ای رئال بعد از بازی با مشت از خجالت الکس بائنا وینگر ویارئال درآمد.
درگیری این دو بازیکن از ابتدای بازی شروع شد و در نهایت به زد و خورد فیزیکی در پارکینگ برنابئو ختم شد.گویا این جنجال ریشه‌ای قدیمی داشته و به سه ماه قبل در جریان رقابت این دو تیم در کوپادل ری برمی‌گردد. این بازیکن ویارئال قبل از این در جریان تقابل دو تیم به مشکل پیش آمده برای والورده و همسرش بابت از دست دادن فرزندشان قبل از تولد اشاره کرده و به او گفته است: «حالا برو گریه کن که پسرت قرار نیست به دنیا بیاید.»
جستجو
آرشیو تاریخی