از نوروز چه خبر؟

با شروع سال نو، ما هم مدتی در تعطیلات نوروزی بودیم و حالا در اولین شماره سال جدید به بخشی از مهم‌ترین اتفاقات این 13 روز اشاره‌ای کوچک کردیم:
        2 فروردین:
 پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا و صعود به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها
        3 فروردین: 
تیم ملی فوتبال ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی روسیه به تساوی 1-1 رسید.
         6 فروردین: 
ملی‌پوشان شمشیربازی بعد از باخت در مسابقات انفرادی جام جهانی مجارستان، در رقابت‌های تیمی باز هم با باخت مقابل ژاپن به یک چهارم نهایی نرسیدند.
         7 فروردین:
 نایب قهرمانی تیم ملی واترپلو با شکست چین در فینال مسابقات قهرمانی آسیا و کسب نقره برای اولین بار در تاریخ این رشته
        8 فروردین:
 تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین بازی خود در سال جدید، موفق شد در خانه 2 بر یک تیم ملی کنیا را شکست دهد.
         9 فروردین: 
بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا؛ ذوب آهن 109- نفت عراق 102، همچنین 11 وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
        10 فروردین:
 ملی‌پوشان تیم والیبال نوجوانان و جوانان به ترتیب برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آرژانتین و مسابقات قهرمانی جهان بحرین اردو زدند.
        11 فروردین: 
صعود تیم بسکتبال سه‌نفره مردان ایران به مرحله یک چهارم نهایی کاپ آسیا، همچنین در رقابت‌های تکواندوی گرنداسلم چین، حاج موسائی، بزرگی و برخورداری نقره گرفتند، کلهر و بخشی طلایی شدند. نصیری و کیانی هم 2 نقره بانوان را تصاحب کردند.
        12 فروردین:
 دومین شکست متوالی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان و حذف از کاپ آسیا، همچنین امیرحسین هدایی لژیونر تنیس روی میز کشورمان اولین مدال بزرگسالان این رشته در سال جدید را کسب کرد. همچنین در این روز خبر حذف استقلال از آسیا و بدهی استراماچونی سوژه اصلی رسانه‌ها بود.
        13 فروردین:
 در ادامه مرحله اول مسابقات تکواندوی گرنداسلم چین، آرین سلیمی نشان طلا، دانیال بزرگی نقره و رضا کلهر موفق به کسب نشان برنز در این رقابت‌ها شدند.
جستجو
آرشیو تاریخی