معتمدی باید پروسه مداوایش را به پایان برساند

زارع: فرصت برای رفع ضعف‌ها نداریم

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا با 18 وزنه‌بردار یعنی علی داودی، آیت شریفی، علیرضا یوسفی، علی هاشمی، مهدی کرمی، امیر عزیزی، سهراب مرادی، رضا دهدار، رضا بیرالوند، کیانوش رستمی، ایوب موسوی، مصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، علیرضا اسفندیاری، علیرضا معینی، مسعود ممیوند و پوریا اکبری از 7 فروردین آغاز شد. بهمن زارع مربی تیم ملی با اشاره به دعوت این نفرات می‌گوید:«رقابت‌های کره جنوبی از اواسط ماه آینده آغاز می‌شود و حضور بزرگانی چون سهراب مرادی در تمرینات برای کادر فنی و دعوت‌شدگان برکت است.»
او درباره وضعیت کیانوش رستمی دیگر ملی پوش کهنه‌کار کشورمان تأکید می‌کند:«با تعامل صورت گرفته، رستمی همچنان تمریناتش را به تنهایی در زادگاهش انجام می‌دهد و هر زمان که از او خواسته شود برای شرکت در رکوردگیری و دادن آزمایش به جمع اردونشینان اضافه می‌شود. رستمی وزنه‌بردار بزرگی است که می‌تواند بار دیگر برای کشورمان افتخار کسب کند.»
دستیار نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی، همچنین علت شرکت نکردن رسول معتمدی وزنه‌بردار شاخص ایران در این مرحله از تمرینات را نظر کادر پزشکی می‌داند:« او وزنه‌بردار بزرگی است که به تازگی کتفش را جراحی کرده و تمریناتش را زیرنظر کادرپزشکی انجام می‌دهد. باید پروسه مداوایش را پشت سر بگذارد و در حالی که فیزیوتراپی می‌کند، منتظر نظر نهایی دکتر باشیم.»
زارع از اعزام تیم با ترکیب کامل به کره جنوبی اشاره می‌کند و می‌گوید:«طبق نظر کادر فنی و موافقت مسئولان فدراسیون، تیم با ترکیب کامل می‌رود. البته هیچ ملی‌پوشی تنها برای وزن‌کشی و دادن آزمایش به کره‌جنوبی اعزام نمی‌شود. فدراسیون جهانی رقابت‌های مختلفی برای انتخابی بازی‌های المپیک پاریس در نظر گرفته که کادر فنی شرایط را برای همه ملی‌پوشان فراهم می‌کند.»
زارع درباره زمان رکوردگیری از دعوت‌شدگان نیز می‌گوید:«تمرینات به تازگی استارت خورده و کادرفنی این فرصت را ایجاد کرده است که ملی‌پوشان به ثبات لازم از نظر رکوردی برسند و پس از آن رکوردگیری می‌کنند تا ترکیب تیم ملی مشخص شود. البته در این مدت زمان باقی‌مانده هیچ برنامه‌ای برای رفع این ضعف‌ها نداریم.»
جستجو
آرشیو تاریخی