خرده خبر

درخشش نوروزی‌نژاد دربوندس‌لیگا

پویا نوروزی‌نژاد لژیونر هندبال ایران شاغل در چهار هفته اخیر بوندس‌لیگای آلمان برای تیم اینتراخت‌هاگن ۴۱ گل ثبت کرده است.
تیم اینتراخت‌هاگن آلمان با درخشش پویا نوروزی‌نژاد ملی‌پوش هندبال ایران در هفته بیست و هفتم بوندس‌لیگا مقابل TV Grosswallstadr با نتیجه ۳۱ - ۲۵ برد تا با 22 امتیاز تیم چهارم باشد. در این بازی پویا نوروزی‌نژاد، با ۱۰ گلی که وارد دروازه حریف کرد، گلزن‌ترین بازیکن بازی لقب گرفت. او در سه هفته اخیر هم گلزن‌ترین بازیکن تیمش بوده تا در مجموع چهار هفته ۴۱ گل را به ثمر رسانده باشد.

 

باخت گاز جنوب عراق با لژیونرهایش

تیم والیبال گاز جنوب عراق با امیر غفور و معنوی‌نژاد، باخت. این تیم که با امیر غفور و محمدجواد معنوی‌نژاد برای لیگ والیبال عراق قرارداد بسته، دیشب در بازی مقابل الشرطه، با نتیجه ۳ بر ۲ باخت؛ تیمی که با مجتبی میرزاجانپور قدرتی‌زن تیم لبنیات هراز آمل برای مرحله نهایی لیگ عراق به توافق رسیده است.
تیم الامپراطور با ترکیب بازیکنان ایرانی و خارجی با سرمربیگری علیرضا طلوع‌کیان دستیار بهروز عطایی در جام رمضان امارات، مقابل حریفش الشباب با نتیجه ۳ بر یک برنده شد. امین اسماعیل‌نژاد، جواد کریمی، آرمین افشین و امیررضا سرلک بازیکنان ایرانی این تیم هستند.

 

تنیس زیر 14 سال دهم جهان شد

تیم تنیس کمتر از ۱۴ سال ایران با دهمی جایگاهش در مرحله مقدماتی جهان را حفظ کرد.
تنیسورهای نوجوان ایران دیروز برای مقام نهم و دهمی برابر اندونزی به میدان رفتند که با شکست در این بازی، با دهمی کارش را تمام کرد.
سام عطاران، کیارش صادقی زیدی و سروش معدنیان با هدایت فرشید زیدی در این رقابت حضور دارند. تیم تنیس کمتر از 14 سال دختران ایران هم جایگاهش را در این مرحله مسابقات حفظ کرده بود.

 

مدال طلای تکواندو
آرین سلیمی

مرحله نهایی مسابقات تکواندو گرنداسلم دیروز یکشنبه ۱۳ فروردین ماه به میزبانی چین در شهر ووشی آغاز شد. در روز نخست ۳۴ تکواندوکار در اوزان ۴۹- و ۶۷- کیلوگرم زنان و ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان به مصاف رقبای خود رفتند.
تیم کشورمان ۷ نماینده در روز نخست داشت و در نهایت آرین سلیمی با برتری مقابل همه رقبا در وزن ۸۰+ کیلوگرم به نشان طلا دست یافت. دانیال بزرگی در وزن ۶۸- کیلوگرم نقره گرفت و رضا کلهر در همین وزن عنوان سوم و نشان برنز را به خود اختصاص داد.

جستجو
آرشیو تاریخی