صفحات
شماره هشت هزار و صد و چهل و هفت - ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و چهل و هفت - ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۵

اخبار

از سر‌گیری فعالیت فرودگاه حلب
 فعالیت فرودگاه بین‌المللی حلب پس از حمله اخیر رژیم صهیونیستی به آن از سر گرفته شد. به گزارش شبکه المیادین روز گذشته با فرود دو هواپیما در این فرودگاه، وضعیت آن به حالت عادی بازگشت. رژیم صهیونیستی 16 اسفند از سمت دریای مدیترانه در غرب لاذقیه، فرودگاه بین‌المللی حلب را هدف حمله هوایی قرار داده بود. دولت سوریه بار‌ها با ارسال نامه به سازمان ملل خواستار توقف این حملات شده است.

 

شهادت مشاور ترامپ در دادگاه
مایکل کوهن، وکیل سابق دونالد ترامپ، قرار است روز دوشنبه (فردا) در برابر هیأت منصفه بزرگ منهتن در مورد پرونده مالی رئیس جمهور سابق حاضر شده و در این خصوص شهادت دهد. شهادت او در زمان حساسی برگزار می‌شود، زیرا دادستان‌‌ها به تصمیم‌گیری در مورد اتهامات علیه ترامپ در پرونده او درخصوص استورمی دانیلز نزدیک شده‌اند. ترامپ روز جمعه این تحقیقات را کاملاً سیاسی و با هدف انتخابات آتی ریاست جمهوری توصیف کرده بود.

 

چین: امریکا از سوریه برود
سخنگوی وزارت خارجه چین بار دیگر خواهان خروج امریکا از سوریه شد. به گزارش خبرگزاری سانا، مائو نینگ، در واکنش به سفر مایک میلی، رئیس ستاد کل ارتش امریکا به پایگاه نظامی این کشور در شمال شرقی سوریه گفت: از زمانی که ایالات متحده به طور غیرقانونی وارد سوریه شده، عملیات این کشور منجر به کشته شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان بی‌گناه و وقوع یک فاجعه انسانی جدی شده است، بنابراین از ایالات متحده می‌خواهیم که صادقانه به تمامیت ارضی سایر کشور‌ها احترام بگذارد و از سوریه خارج شود.

جستجو
آرشیو تاریخی