فوتبال اروپا

دنی آلوز در زندان می‌ماند

درخواست تجدیدنظر دنی آلوز برای آزادی مشروط و موقت توسط دادگاه بارسلونا رد شد.
درحالی‌که حکم پرونده تجاوز جنسی آلوز هنوز صادر نشده و دادگاه در حال بررسی مدارک برای تصمیم‌گیری نهایی است، این بازیکن برزیلی بخاطر اتهامات وارد شده به حبس موقت بدون وثیقه محکوم شده است و تا زمان صدور حکم باید در زندان بماند. یکی از دلایل مهم بازداشت دنی آلوز احتمال بالای فرار او با توجه به تمکن مالی این بازیکن است. اسپانیا و برزیل قرارداد استرداد مجرمان ندارد، بنابراین بازداشت دنی آلوز از روی احتیاط است.

 

درگذشت اسطوره و رئیس افتخاری رئال

آمانسیو آمارو اسطوره و رئیس افتخاری باشگاه رئال مادرید درگذشت.
آمانسیو که در سال 1939 در لاکرونیا به دنیا آمد بعد از درخشش در تیم دپورتیوولاکرونیا در سال 1962 به تیم رئال‌مادرید پیوست.
او بین سال‌های 1962 تا 1976 در ترکیب رئال مادرید قرار داشت و در این مدت 6 جام اروپایی، 9 جام لالیگا و 3 جام حذفی اسپانیا را فتح کرد.
آمانسیو از سال ۲۰۲۲ و بعد از درگذشت پاکو خنتو، به‌عنوان رئیس افتخاری باشگاه رئال انتخاب شد.
در بیانیه باشگاه رئال برای درگذشت او آمده است: «باشگاه رئال مادرید، رئیس و هیأت مدیره باشگاه تأسف‌شان را از درگذشت آمانسیو آمارو، رئیس افتخاری باشگاه و یکی از بزرگترین اسطوره‌های باشگاه و دنیای فوتبال اعلام می‌کند.»

 

حتی اگر مسی برود، نیمار می‌ماند

نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن ژرمن قصد دارد همچنان به حضورش در این تیم ادامه بدهد و تصمیمی برای جدایی از این باشگاه ندارد.
این روزها شایعات بسیاری پیرامون جدایی مسی از پاری‌سن ژرمن بعد از اتمام قراردادش به گوش می‌رسد.
در حالی که عده زیادی معتقدند در صورت جدایی مسی، نیمار هم به حضور خود در این تیم پایان می‌دهد اما حالا روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده است با وجود اینکه جدایی مسی از پی اس جی بسیار محتمل به نظر می‌رسد، این ستاره برزیلی قصد دارد همچنان به حضورش در پارک دو پرنس ادامه دهد.

جستجو
آرشیو تاریخی