پورامین دوهفته‌ نایب رئیس بانوان وزنه‌برداری شد

مقامی: لیست 20 نفره تیم ملی را به آسیا دادیم

 پریسا غفاری /دیروز در خبری اعلام شد زهرا پورامین تا زمان برگزاری انتخابات به‌عنوان سرپرست نایب رئیسی معرفی شده است. با این حال پورامین در مصاحبه‌ای این انتصاب را تکذیب کرد. پیگیری‌ها مشخص کرد که ظاهراً مسئولان صحبت‌هایی در این رابطه انجام داده‌اند اما ظرف روزهای آینده تکلیف این موضوع روشن می‌شود.
حسین مقامی، سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری در این خصوص می‌گوید: «از خانم پورامین درخواست کردیم تا زمان انتخابات زحمت سرپرستی نایب رئیسی را بکشد و پس از پایان انتخابات تعیین تکلیف شود. بالاخره مسابقات قهرمانی کشور در بخش بانوان در اهواز را پیش‌رو داریم.»
او درادامه تأکید می‌کند: «امروز نشستی با سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون دارم تا یک صحبت کلی بین طرفین رد و بدل شود. منطقی نیست در فاصله دو هفته تا انتخابات تغییری در بدنه بخش بانوان صورت بگیرد.»سرپرست دبیری فدراسیون همچنین از عدم اعلام نهادهای مربوطه جهت استعلام کاندیداهای انتخاباتی خبر داد: «از میان چهار کاندیدا، دو نفر به نام‌های سجاد انوشیروانی و ایوب بهتاج صلاحیتشان از سوی وزارت ورزش مورد تأیید قرار گرفت ولی نهادهای امنیتی تاکنون پاسخ خود را اعلام نکرده‌اند. اما انتخابات در تاریخ تعیین شده ۱۵ اسفندماه برگزارمی شود.»
مقامی در ادامه به انجام برنامه‌های تدوین شده در تقویم فدراسیون اشاره کرد: «تمامی برنامه‌های تدوین شده تقویم در بخش‌های مردان و زنان را انجام دادیم و تنها دو برنامه باقی مانده که مربوط به وزنه‌برداری قهرمانی مردان و زنان ایران است و هفته آینده در اهواز و ایلام برگزار می‌شود.»
او از تعویق زمان برگزاری اردوی مشترک تیم‌های ملی جوانان ایران، ازبکستان، اردن و عمان در اسفند ماه هم خبر می‌دهد:‌ «با توجه به تعمیرات کمپ تیم‌های ملی، زمان برگزاری این اردو به تعویق افتاد. اما طبق برنامه، تعمیرات کمپ اواسط فروردین ماه به پایان می‌رسد و سپس نسبت به برگزاری این اردو اقدام خواهیم کرد.»اما فدراسیون هنوز سرمربیان تیم‌های خود را معرفی نکرده است. مقامی در این باره می‌گوید:« صحبت‌های اولیه برای سرمربیگری جوانان با نواب نصیرشلال انجام شده و توافق‌هایی نیز صورت گرفته است. انتخاب سرمربی تیم ملی هم به پس از انتخابات موکول شد. لیست ۲۰ نفره تیم ملی را برای شرکت در رقابت‌های آسیایی کره جنوبی به کنفدراسیون آسیا ارسال کردیم.»
جستجو
آرشیو تاریخی