فضای مجازی

با پایان چهل‌ویکمین جشنواره تئاتر فجر حالا تمام نگاه‌ها به عرصه سینما و جشنواره فیلم فجر معطوف شده و خبرها بیشتر سینمایی‌ است اما ما در ادامه خبرهایی می‌خوانیم از حوزه‌های دیگر تا بخشی دیگر از اخبار را هم از دست ندهیم.

فقدان
مراسم تشییع پیکر مسعود سپهر ـ هنرمند باسابقه عرصه گرافیک کشورمان ـ صبح دیروز از مقابل خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم خانواده و نزدیکان مسعود سپهر به همراه جمعی از همکاران و دانشجویان او از جمله ابراهیم حقیقی، ساعد مشکی، بهرام کلهرنیا، ایرج میرزاعلیخانی و ... حضور داشتند که اغلبشان برای لحظاتی به بیان ویژگی‌های شخصیتی و حرفه‌ای مسعود سپهر پرداختند.
 موسیقی
سینا ذکایی ـ از نوازندگان شناخته شده سازهای بادی ـ در ویدیویی از برگزاری دورهمی به منظور کمک به زلزله‌زدگان خوی خبر داد و اینکه قرار است به همین منظور در این دورهمی بنوازد. به گفته این هنرمند، این مراسم قرار است ساعت ۹ پنجشنبه ـ ۱۳ بهمن ماه ـ در مؤسسه هیلاج برگزار شود. ذکایی در ویدیوی منتشر شده بیان کرده است: متأسفانه چند روزی هست که هم‌میهنان عزیزمان در شهرستان خوی درگیر مسأله زلزله و بعد از زلزله هستند. متأسفانه من کاری از دستم برنمی‌آید جز کاری که بلد هستم. به همین مناسبت فردا در مؤسسه هیلاج واقع در خیابان ایرانشهر ساز می‌زنم و از شما خواهش می‌کنم بیایید و هرکس به اندازه‌ای که دوست دارد، به‌صورت مالی و غیرمالی اعم از پتو، چادر و چیزهایی که در این هوای فوق‌العاده سرد به درد آنها می‌خورد، کمک کند.
جهان نشر و کتاب
انتشارات امیرکبیر اعلام کرده که کتاب «سه‌حکیم مسلمان» نوشته سیدحسین نصر به چاپ سیزدهم رسیده‌ است. این کتاب متن پیاده‌شده سخنرانی‌های سیدحسین نصر در مرکز تحقیقات در ادیان جهانی است. او در ابتدا بنا نداشت این‌ سخنرانی‌ها را چاپ کند اما مستمعان اصرار کردند و خواستند متن سخنرانی‌ها به‌صورت مکتوب در اختیارشان قرار گیرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی