شهرام ناظری باردیگر برای وطن خواند

نداسیجانی/ تازه ترین اثراستاد شهرام ناظری با عنوان قطعه «وطنم ایران» به آهنگسازی پویا سرایی و با  شعری از سمیرا عاطفی منتشر شد.
این آهنگساز درصفحه مجازی اش در شرح این قطعه نوشته است: «تقدیم به پیشگاه ایران و ایرانیان که لایق بهترین هایند.»
پویا سرایی که تجربه همکاری با هنرمندان نام آشنایی چون علیرضا قربانی و همایون شجریان را داشته است درباره این اثربه «ایران» گفت: «قطعه «وطنم ایران» را ازمدت‌ها قبل آماده کرده بودیم و با توجه به شرایط امروز جامعه تصمیم گرفتیم منتشر شود که امیدوارم مورد توجه و پسند مردم و مخاطبان موسیقی قرار بگیرد.
او در ادامه افزود:« قطعه « وطنم ایران» را به امید وحدت و همدلی در بین مردم کشورمان منتشر کردیم چرا که شرایط  امروز جامعه به گونه ای است که باید بیشتر در کنار هم باشیم  و کمک کنیم این وحدت و انسجام در بین مردم عزیزمان  بیشتر حفظ شود. این روزها کلمه وطن بیشتر مورد اهمیت بوده و تلاش کردیم در این  اثر بسیار مورد توجه قرار بگیرد و در شعر و موسیقی آن تجلی پیدا کند. در خصوص انتخاب خواننده هم باید بگویم استاد ناظری از جمله هنرمندانی هستند که همیشه عرق به وطن داشته ودارند و آثار مانا و ماندگار بسیاری در این زمینه خوانده اند بنابراین  پس از صحبت با استاد، با خرسندی این همکاری را پذیرفتند تا اثری را  در فضای ملتهب این روزهای جامعه بخوانند و منتشر کنند. البته این همکاری افتخار بزرگی برای ما بود بویژه آنکه استاد ناظری به لحاظ جسمی بیمار بودند و در شرایط سختی  این کار را قبول کردند و لطف بزرگی به ما داشتند. پویا سرایی قرار است دو تصنیف با شعری از سمیرا عاطفی و با صدای علیرضا قربانی، در قالب کنسرت اجرا کند. زکریا یوسفی( سازهای کوبه‌ای)، ماکان خوی نژاد( ویولنسل یک و دو، پویا سرایی (سنتور یک و دو) از نوازندگان این اثر هستند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی