اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان بعد از باخت در یزد:

اعتراض بازیکنانم به داور را نمی‌پسندم

پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان، از عملکرد شاگردانش در بازی مقابل شهداب یزد راضی نیست. تیم او که در هفته بیست و دوم لیگ برتر با شهداب در یزد جنگ حساسی داشت، اما باخت 3-2 را به تهران سوغات آورد. پیمان اکبری از بازی راضی بود اما عملکرد شاگردانش نه. او به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «بازی خوبی در یزد داشتیم. هر چند من از عملکرد شاگردانم راضی نبودم ولی بازی قشنگ و تماشاگر پسندی از کار درآمد. تیم من به دلیل اینکه بازیکنم مصدوم و بیمار بودند، شرایط خوبی نداشت و حتی آنهایی که به زمین رفتند هم بجز یکی، دو نفر، بقیه با عملکرد واقعی اشان فاصله داشتند.»
سرمربی والیبال پیکان اعتراض بازیکنانش به داور را تأیید نمی‌کند: «من از اعتراض بازیکنانم به داوری ناراضی‌ام. این رفتار بازیکنان خیلی بد است. شاید داور بر فرض هم اشتباه صد درصد داشته باشد، نباید رفتاری کنیم که داور کارت بدهد یا اخراج کند. من این رفتار را نمی‌پسندم. چرا که بازیکنان با این اتفاقات عصبی‌تر می‌شوند و در حالی که توقع من تمرکز آنها روی کارشان بود اما تمرکز نداشتند.»
به نظر او اما تماشاگران بازی جذابی را دیدند:
«ما 5 ست سنگین بازی کردیم اما شک نکنید تماشاچیان بازی هیجانی و جذابی را دیدند. البته فکر می‌کنم تنها 20 درصد سالن یزد خالی بود. به گفته ناظر بازی بالای 4 هزار نفر به سالن شاهدیه یزد آمده بودند.» پیمان اکبری اما اعتراضی به این قضیه ندارد: «درست است که سازمان لیگ اجازه حضور 30 درصد تماشاگر در سالن را داده و ما هم می‌توانیم به این قضیه اعتراض کنیم اما من بابت 4 هزار تماشاگر اعتراضی ندارم، برعکس دوست دارم سالن پر از تماشاگرانی باشد که تیمشان را تشویق می‌کنند. چه 100 نفر تماشاچی باشد و چه 5 هزار نفر، وقتی توهین نکنند، مشکلی پیش نمی‌آید. البته در ارومیه سه برابر ظرفیت تماشاچی آمده بود.»
جستجو
آرشیو تاریخی