دروازه‌بان سوسیداد تیمش را نجات داد

رئال 2 امتیاز به بارسا تقدیم کرد!

گروه ورزشی/ رئال مادرید به آن چیزی که می‌خواست، نرسید. این تیم در حالی از ساعت 23:30 یکشنبه در یکی از بازی‌های هفته نوزدهم لالیگا و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال سوسیداد رفت که شاگردان کارلو آنچلوتی در پی چهاردهمین برد خود بودند تا بار دیگر به سه امتیازی تیم ژاوی برسند. اما سوسیداد موفق شد از دروازه خود تا پایان 90 دقیقه محافظت کند. به این ترتیب بازی دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تقابل تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی برنده نداشته باشد و صدرنشینی بارسا مستحکم‌تر شود. در حال حاضر، کهکشانی‌ها با 42  امتیاز و 5 امتیاز کمتر نسبت به بارسا در مکان دوم جدول قرار دارند و سوسیداد نیز با این تساوی ارزشمند، 39 امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر از رئال و 3 امتیاز کمتر نسبت به این تیم به رده سوم تکیه بزند.
الکس رمیرو، دروازه‌بان سوسیداد، ستاره تیمش در دیدار برابر رئال مادرید بود. او موفق شد 7 مهار در چهارچوب دروازه تیمش داشته باشد تا رکورد دیگری را به نام خودش ثبت کرده باشد اما این بازی، تنها نمایش درخشان این بازیکن اسپانیایی برابر رئال مادرید نبود. بهترین آمار رمیرو از زمان حضورش در لالیگا تا به حال ثبت 7 مهار در بازی بوده و او 3 بار موفق به انجام این کار شده و جالب اینجاست که هر 3 بار در دیدار برابر رئال مادرید بوده است. او پیش از این در بازی رفت فصل 20-2019 و همچنین در بازی برگشت همان فصل هم 7 مهار را در رویارویی با این حریف به ثبت رسانده بود. به نظر می‌رسد که بازی برابر رئال مادرید انگیزه بسیاری به این دروازه‌بان سوسیداد می‌دهد و باعث می‌شود او عملکرد بهتری در دروازه تیمش به نمایش بگذارد.
آنچلوتی پس از این بازی گفت: «ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و شایسته پیروزی بودیم. تیم در حال پیشرفت است. با توپ و بدون توپ خیلی خوب کار کردیم. همه کار انجام دادیم اما گل نزدیم. از این تساوی راضی‌ام زیرا تیم خیلی خوب بازی کرد. این یکی از بهترین بازی‌های ما بود و شانس‌های زیادی داشتیم. ما برای 90 دقیقه با شدت کامل به حریف فشار آوردیم.» او درباره فاصله با بارسلونا هم چنین نظر داد: «ما 5 امتیاز عقب هستیم و باید سرعت خودمان را بیشتر کنیم. بارسلونا خیلی خوب کار می‌کند اما هنوز راهی طولانی تا پایان فصل باقی مانده است. ژانویه چندان خوب نبود اما تیم پیشرفت کرده است. برای قهرمانی خواهیم جنگید اما برای صحبت در مورد قهرمانی به نظر من هنوز کمی زود است«.
فریادهای «کروس بمان» هواداران رئال
اما در شرایطی که گفته می‌شود تونی کروس ‌هافبک 33 ساله و آلمانی رئال مادرید ممکن است در پایان فصل جاری از فوتبال خداحافظی کند، هواداران رئال با فریادهای کروس بمان از او خواستند قراردادش را با باشگاه تمدید کند و از خداحافظی منصرف شود و حالا با خواست هواداران رئال مبنی بر ماندن کروس در این تیم، شاید نظر بازیکن تغییر کند.
جستجو
آرشیو تاریخی