صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و پانزده - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و پانزده - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

لرزش دوربین را از ویدیوها حذف کنید

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که از یک جمع خانوادگی یا دوستانه، فیلم گرفته‌اید ولی به دلیل هیجانی که در زمان جشن داشته‌اید متوجه لرزش‌های دوربین نشده‌اید.
بی‌شک بعد از جشن، دیدن فیلم‌ها اصلاً به مذاق‌تان خوش نمی‌آید چراکه لرزش دوربین باعث کاهش کیفیت ویدیوها و فیلم‌ها شده است. اگر این اتفاق برای شما هم افتاده اصلاً نگران نباشید چراکه با راهکارهای فناورانه، می‌توانید مشکل خود را حل کنید و یک ویدیوی نسبتاً باکیفیت داشته باشید.
یکی از این راهکارها استفاده از نرم‌افزار ProDAD Mercalli Standalone است. این نرم‌افزار درواقع پلاگینی است که به شما کمک می‌کند تا لرزش‌های ویدیو را حذف کرده و درنهایت یک فیلم یا کلیپ بسیار حرفه‌ای داشته باشید. این پلاگین به سرعتی که دست شما لرزش داشته کاری ندارد و با قابلیت‌هایی که دارد هر لرزشی را از ویدیوی شما کم می‌کند.
 این نرم‌افزار همچنین تأثیراتی را که از لرزش دست شما ایجاد شده است حذف می‌کند. گاه در قسمتی از تصویر رنگ‌های اضافی ایجاد می‌شود یا اتفاقات دیگری می‌افتد که حاصل لرزش دست‌های فیلمبردار است. اما این نرم‌افزار با ابزار حرفه‌ای خود اثرات این لرزش را به حداقل می‌رساند.
این نرم‌افزار با ابزارهای ویژه به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی و بدون مشکل در فیلمبرداری زوم کنید و با جلوه‌هایی که دوست دارید از نزدیک و دور تصویربرداری کنید.
همچنین این نرم‌افزار قابلیت تنظیم و ویرایش فیلم‌های 3 بعدی را دارد که یکی از ویژگی‌های بسیار بارز نرم‌افزار است.
 قابلیت تنظیم صحنه‌های امن برای اینکه بهترین تصویر را از ویدیوهای خود داشته باشید از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار است که این قابلیت به هنگام زوم، امکان اضافه کردن افکت‌های بسیار جذاب را به ویدیو امکانپذیر می‌کند.
در این نسخه از پلاگین سعی شده است که تغییرات و ویرایش‌هایی که روی ویدیو انجام می‌دهید روی شخصیت و کلیت فیلم تأثیر خاصی نگذارد و کیفیت بالا بماند.
این نرم‌افزار همچنین قابلیت فوق‌العاده تنظیم خودکار آپشن‌های مورد نیاز برای ویدیو را نیز دارد و در صورتی که چند بار ویدیویی را با این نرم‌افزار ویرایش کنید، دفعات بعد نرم‌افزار آپشن‌های خاصی را به شما پیشنهاد خواهد داد.
 این نرم‌افزار را می‌توانید به رایگان از وب سایت پی سی ورلد به آدرسWWW.p30world.com دانلود کنید.

جستجو
آرشیو تاریخی