صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و پانزده - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و پانزده - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

«قطار شادی» یک مدرسه شاد برای کودکان

اگر شما هم به دنبال یک بازی ایمن و مناسب برای فرزندانتان هستید، بهتر است بدانید که «قطار شادی» همه نگرانی والدین را برطرف کرده است و شما می‌توانید فرزندتان را با قطار شادی تنها بگذارید چون تمام مطالب و بازی‌های آن، آموزشی است.  «قطار شادی» یکی از بازی‌های محبوب و آموزشی ایرانی برای اندروید است و کودکان می‌توانند 15 بازی مختلف را در این گیم تجربه کنند.
می‌توان این گیم را یک بازی با مجموعه بازی‌های آموزشی دانست. کودکان در قالب این بازی‌ها می‌توانند با اعداد آشنا شوند و نام اشکال هندسی مختلف و اعضای بدن را یاد بگیرند. ساخت آدمک، تلفن کودک، بازی فروشگاه، بازی پازل، بازی اعداد ترتیبی، بازی بادکنک‌ها، بازی حافظه، بازی تمرین نوشتن، بازی حدس شکل، بازی روباه و خرگوش و همچنین بازی ساعت از مراحل مختلف این گیم است که می‌تواند کودکان را سرگرم کند و درعین حال به آنها آموزش بدهد.
به دلیل متفاوت بودن بازی‌ها در این گیم، کودک از بازی‌ها خسته نمی‌شود و دائم درحال تعویض بازی‌هاست که هریک جذابیت خاص خود را دارند و این موضوع یکی از ویژگی‌های مجموعه بازی «قطار شادی» به حساب می‌آید. هر کدام از بازی‌ها ویژگی و امکانات مختلف را به کودکان ارائه می‌دهند و نحوه بازی‌ها و گیم پلی هم بسیار متفاوت است و بچه‌ها از یک سیستم بازی آموزشی و سرگرمی اصلی بهره می‌برند. همچنین بازی قطار شادی از حجم کم و کیفیت گرافیک بالا و متناسب برخوردار است. این بازی کاملاً مناسب فرزندان است و به یادگیری هرچه بهتر آنها کمک می‌کند.
در بازی ساخت آدمک، کودکان ازطریق کنار هم گذاشتن اعضای بدن می‌توانند یک آدمک بسازند و در بازی فروشگاه هم کودکان با ریاضی و مفهوم جمع و تفریق آشنا می‌شوند. یکی دیگر از بازی‌های این مجموعه، پازل است که قدرت خلاقیت کودکان را ازطریق ساخت تصویر با استفاده از اشکال هندسی در کودکان بالا می‌برد و همچنین باعث افزایش دید هندسی در کودک می‌شود. بخش بادکنک هم اعداد را به کودکان آموزش می‌دهد. این بازی پر از بادکنک‌های رنگارنگ است که شکل اعداد را برای کودکان معرفی می‌کند. این بازی به لباس پوشیدن بچه‌ها نیز کمک خواهد کرد و همچنین این بازی از طریق سرگرمی می‌تواند به افزایش توانایی حافظه کودک کمک کند. در بازی تمرین نوشتن هم یک تخت سیاه مجازی، تخته سیاه مدرسه را شبیه‌سازی می‌کند و به کودک کمک می‌کند که ازطریق گوشی هوشمند و یادگرفتن حروف الفبا، نوشتن را تمرین کند. در بازی«قطار شادی»، کودک می‌تواند شکل‌ها‌ و رنگ‌های اشیا را تشخیص دهد و شماره‌های اضطراری (مثل شماره پلیس) را فرا خواهد گرفت.
جستجو
آرشیو تاریخی