دو خط خبر

یک شهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

بر اساس آخرین به‌روزرسانی، چادگان (در استان اصفهان) در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت و شهرهای نارنجی کشور از ۶ به ۱۳ شهر و شهرهای با وضعیت زرد از ۹۴ به ۱۱۸ شهر افزایش یافت. تعداد شهرهای با وضعیت آبی از ۳۴۸ به ۳۱۶ شهر کاهش یافته است.

 

غربالگری رایگان
دمانس و آلزایمر سالمندان

افروز صفاری‌فرد معاون پیشگیری از معلولیت‌های مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی از تدوین طرح غربالگری اختلالات شناختی (دمانس و آلزایمر) در سالمندان ۶۰ تا ۷۵ ساله خبر داد.

 

۶ داروی جدید به تولیدات هلال ‌احمر اضافه شد

دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در تولید دارو و تجهیزات پزشکی با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان ۶ داروی جدید به سبد داروهای تولیدی هلال‌احمر افزوده شده است.

 

درخواست پلیس راهور از دستگاه‌های مسئول برای نصب پلاک سوم

سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌ها خواست که در نصب پلاک سوم وسایل نقلیه اقدامات خود را انجام دهند تا این طرح زودتر اجرایی شود.

 

اختصاص ۲ میلیون تومان
سهام به ازای تولد هر فرزند

با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ازای تولد هر فرزند از ابتدای سال ۱۴۰۲ معادل ۲ میلیون تومان سهام به نام فرزند اختصاص می‌یابد.

 

آمادگی جزیره هرمز برای برگزاری جشنواره ساز جهانی عود

محمد محسنی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: ساز «عود» به طور مشترک به نام ایران و سوریه در یونسکو به ثبت جهانی رسیده است و جزیره هرمز برای برگزاری نشست تخصصی، نمایشگاه و جشنواره ساز جهانی عود در ۲۴ اسفندماه آماده است.

 

تلف شدن یک پلنگ در واریان کرج

فردین حکیمی، مدیرکل محیط زیست البرز از تلف شدن یک پلنگ در منطقه واریان خبر داد و گفت: زخم حیوان در لحظات اول زنده‌گیری، به ‌صورت کهنه و عمیق مشاهده شده که پس از بیهوش کردن، توسط جوامع محلی برای درمان منتقل شد؛ ولی به دلیل شدت بالای آسیب تلف شد.

جستجو
آرشیو تاریخی