آماده‌باش پلیس راهور تهران برای ترافیک شب عید و نوروز

جانشین معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از استقرار تیم‌های پلیس راهور در اطراف مراکز خرید و اماکن پرتجمع پایتخت برای مدیریت ترافیک در روزهای پایانی سال خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ محمودوند در جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ گفت: تا پایان اسفند ماه استقرار این تیم‌ها ادامه خواهد داشت و با توجه به افزایش حجم ترافیک در روزهای پایانی سال میزان استقرار تیم‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
محمودوند با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در طول ایام نوروز در سطح معابر و اطراف تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری مستقر خواهد شد، تصریح کرد: برنامه عملیاتی پلیس راهور در طول تعطیلات نوروز متفاوت خواهد بود و تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شده است.
اجرای طرح ترافیکی ویژه پنجشنبه و جمعه آخر سال
سرهنگ محمودوند، از اجرای طرح ترافیکی ویژه پنجشنبه و جمعه آخر سال خبر داد و گفت: با توجه به افزایش حضور شهروندان در بهشت زهرا به منظور زیارت اهل قبور در پنجشنبه و جمعه آخر سال طرح‌های ترافیکی ویژه این ایام از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اتخاذ شده است.
وی به شهروندان توصیه کرد که در ساعات پیک ترافیک بخصوص در روزهای پایانی سال از تردد غیر ضرور بخصوص با خودروی شخصی پرهیز کرده و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را در اولویت قرار دهند.
جستجو
آرشیو تاریخی