دو خط خبر

ممنوع‌الخروجی ۲۱ هزار بدهکار مالی از کشور
 سید صادق سعادتیان، مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرده از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ هزار بدهکار قطعی مالی شامل بدهکاران بانکی، بدهکاران چک‌های برگشتی، بدهکاران مهریه و بدهکاران مشمول ماده ۷۷ قانون شهرداری‌ها، ممنوع‌الخروج شدند.

احتمال تمدید طرح شناورسازی ساعت کاری اداره‌ها
علیرضا فخاری، استاندار تهران گفته اصل طرح شناورسازی ساعت کاری اداره‌ها برای مدیریت ترافیک است و احتمال تمدید این طرح برای سال آینده وجود دارد. این طرح، این امکان را به کارمند داده که بین ساعت 7 تا ۹ صبح به محل کار برود و این موجب کاهش ۱۰ درصدی ترافیک صبحگاهی تهران شده است.

فروش پارک‌های تهران صحت ندارد
علیرضا زاکانی، شهردار تهران با اشاره به شایعات مطرح شده درباره فروش پارک‌ها در قالب طرح مولدسازی، گفته این روزها انواع و اقسام دروغ‌ها را می‌شنویم و فروش پارک‌های پایتخت هم دروغ محض است. مولدسازی رویه‌ای عقلانی در شهرداری است تا از امکانات موجود، حداکثر بهره‌مندی را داشته باشیم و آنچه به عنوان مولدسازی در دولت مطرح می‌شود با مولدسازی در شهرداری تفاوت دارد لذا فروش گسترده اموال در شهرداری و مواردی از این قبیل که مطرح شده، صحت ندارد.

بازرسان برای بیمه بیکاری
به در منازل نروند
مهدی شکوری، مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه در دستورالعمل‌های گذشته تأکید شده - و باز هم تأکید می‌کنیم - که بازرسان شعب باید از رفتن به در منازل بیمه‌شدگان برای برقراری و تداوم بیمه بیکاری پرهیز کنند، گفته: می‌خواهیم از بانک‌های اطلاعاتی استفاده کنیم تا بازرسی‌ها به حداقل ممکن برسد.

کنترل بیماری‌های واگیر از مبادی مرزی در ایام نوروز
محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرده طرح نوروزی به شکل سراسری از ۲۴ اسفندماه، تا ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ اجرا می‌شود و پایانه‌های مرزی زمینی، دریایی و هوایی تحت کنترل بیماری‌های واگیر قرار می‌گیرند، لذا نیروهای بهداشت محیط در برخی مبادی مرزی مهم که پرتردد است استقرار دارند و در بقیه مبادی مرزی هم بازرسی دوره‌ای انجام می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی