سیاست

 رئیس‌جمهور درگذشت همسر شهید مطهری را تسلیت گفت
رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت همسر مجاهد شهید آیت‌الله مطهری را به فرزندان و وابستگان ایشان تسلیت گفت و برای آن مرحومه همجواری با حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها را مسألت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت همسر مجاهد شهید آیت‌الله مطهری تصریح کرد: این بانوی فداکار و صبور پس از سال‌ها همراهی مؤمنانه با استاد مطهری، عمر شریف خود را صرف ترویج اندیشه‌های والای آن شهید و ارزش‌های نظام اسلامی کرد و یاد نیکی از خود بر جا گذاشت.
پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت درگذشت مرحوم اسماعیل احمدی
رئیس جمهور درگذشت مدیر جهادی و پرتلاش مرحوم اسماعیل احمدی را در سانحه بالگرد و حین مأموریت سازمانی تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهوری، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت اسماعیل احمدی، مدیرکل فقید حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: این خدمتگزار دلسوز و توانمند با روحیه جهادی و انقلابی، خدمات ماندگاری به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده کشور انجام داد و نام نیک از خود در خاطر مردم قدرشناس ایران به یادگار گذاشت.

هیأت‌هایی از سوی رهبر معظم انقلاب با جانبازان دیدار کردند
در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز، هیأت‌هایی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان سرافراز از رشادت‌ها و فداکاری‌ها آنان تجلیل کردند.به گزارش فارس، در تهران، حجج‌اسلام آقایان شکری، حاج‌علی‌اکبری، اختری، محسن قمی و محمد قمی در منازل جانبازان حاضر شدند و ضمن کسب اطلاع از زندگی و شرایط آنان از مجاهدت‌های این یادگاران دفاع مقدس و دفاع از حرم قدردانی کردند.قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به منزل تعدادی از جانبازان رفت و با آنان گفت‌وگو کرد. همچنین نمایندگان ولی‌فقیه در مراکز استان‌ها و ائمه‌جمعه سراسر کشور نیز به نمایندگی از رهبر انقلاب اسلامی در منازل تعدادی از جانبازان سراسر کشور حضور یافتند و از این ایثارگران تجلیل کردند.
 
اجرای نظام‌نامه جامع سربازان از سال آینده
نظام‌نامه جامع سربازان از ابتدای سال ۱۴۰۲ اجرا خواهد شد. به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در پانزدهمین جشنواره سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه جامع امام‌حسین(ع) برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: طبق این نظام‌نامه سربازان علاوه بر انجام فعالیت‌های روزانه خود در قالب گردان‌های علی اکبر(ع) دوره‌هایی در راستای رشد و تعالی طی خواهند کرد.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی