دو خط خبر

رونمایی از ۱۱ نقاشی دیواری در پایتخت
 رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از رونمایی از ۱۱ طرح دیوارنگاری در پایتخت خبر داده و گفته نصب ۶ تلویزیون شهری، 4 رادیو انقلاب و ۱۹ دوربین عکاسی در میادین تهران، اجرای تونل پرچم، توزیع ۱۰۰ هزار پرچم کشور، اجرای 40 موکب، نصب حجله نمادین شهدای انقلاب در میدان هفتم تیر، اجرای ویدیومپینگ و نورافشانی در سطح شهر از جمله برنامه‌های این سازمان به مناسبت جشن انقلاب است.
اعزام دومین گروه امدادی هلال‌احمر به ترکیه
 پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر از اعزام دومین گروه امدادی این جمعیت به ترکیه خبر داده و گفته است گروه‌هاى واکنش سریع از هلال‌احمر ایران شامل ١٠ گروه ٨ نفره امدادى و درمانى همراه با وسایل و تجهیزات جست‌‌وجو و نجات و اقلام زیستى برای کمک‌رسانى به مردم زلزله‌زده ترکیه، به این کشور اعزام می‌شوند.
شادی کودکان زلزله‌زده خوی
با استقرار تلویزیون شهری
 یگان ویژه انتظامی کشور که از چند روز پس از وقوع زلزله خوی برای اسکورت محموله، پخش کمک‌های مردمی، تهیه و تدارک غذای گرم و... به این شهرستان رفته‌اند، با پخش کارتون و فیلم پس از نصب تلویزیون شهری در این منطقه موجب شادی کودکان زلزله‌زده در این روزهای سخت و سرد شدند.
اجرای قانون هوای پاک در جریمه‌های کلان طرح ترافیک سهمی ندارد
 غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان کل کشور گفته است طبق قانون هوای پاک، درآمدهای حاصل از اجرای این قانون نظیر جرایم ورود خودروها به محدوده طرح ترافیک و... باید برای اهداف آن تخصیص یابد اما جریمه‌های چند هزار میلیاردی طرح ترافیک برای اجرای این قانون تخصیص نمی‌یابد.
۵۰ ایستگاه هواشناسی بین‌المللی شد
 سحر تاج‌بخش، رئیس سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده است۵۰ ایستگاه سینوپتیک هواشناسی کشور به شبکه دیدبانی اصلی جهانی موسوم به GBON ملحق شده است. ایستگاه‌های بین‌المللی جدید در چند استان ازجمله تهران، قم، مازندران، البرز، آذربایجان‌شرقی و سیستان و بلوچستان قرار دارند. حالا 126 ایستگاه هواشناسی بین‌المللی در کشور فعال است.
فعالیت ۳۰۳ مدرسه با یک دانش‌آموز
 معصومه نجفی پازوکی، معاون آموزش ابتدایی گفته در حال حاضر ۳۰۳ مدرسه فقط با یک دانش‌آموز دایر است. تعداد مدارس با کمتر از 10 دانش‌آموز هم ۱۰ هزار و ۳۵۷ مدرسه است. قبل از انقلاب یک مدرسه عشایری داشتیم اما هم‌اکنون ۲۴۵ مدرسه عشایری داریم.
جستجو
آرشیو تاریخی