رئیس دفتر رئیس‌جمهور:

همه مردم تحت پوشش بیمه‌ هستند

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در خصوص عملکرد دولت در ۴۴ سالگی انقلاب گفت: امروز هیچ فردی فاقد بیمه نیست حتی اگر خودش هم نداند. تمام افراد یعنی آن 6 میلیون نفری که اغلب از اقشار ضعیف و فاقد بیمه بودند هم زیرپوشش بیمه رایگان قرار گرفته‌اند.
به گزارش ایسنا، غلامحسین اسماعیلی افزود: هر شهروندی که فاقد پوشش بیمه‌ای باشد، بداند که دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مردمی آیت‌‌الله رئیسی این افراد را تحت پوشش بیمه قرار داده است. ممکن است که پیامک برای آنها ارسال نشده باشد یا از تلفن همراه استفاده نکنند یا حتی آشنایی به تلفن همراه و سامانه‌های پیامکی نداشته باشند، اما بدانند همه اینها امروز تحت پوشش درمان هستند.
وی با بیان اینکه از اردیبهشت ماه سال آینده هر فردی به بیمارستان برای درمان مراجعه کند، هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهد کرد، گفت: اگر کسی هم به او اعلام نشده به پزشک خانواده و به بیمارستان دولتی مراجعه کند مشخصاتش را بدهد حتماً او را به‌عنوان فرد بیمه شده تحت درمان قرار می‌دهند و نباید دغدغه درمان داشته باشد.
اسماعیلی افزود: در حوزه سلامت مردم، کاری را در زمینه پزشک خانواده و نظام ارجاع از اوایل دی‌ماه آغاز کردیم به طوری که تا پایان سال در روستا‌ها و شهر‌های زیر۲۰ هزار نفر نظام ارجاع و پزشک خانواده و خدمات بستری در بیمارستان‌های دولتی صد درصد رایگان می‌شود. قبلاً این بیمه شده‌ها فقط ۱۰ درصد هزینه و افراد فاقد بیمه همه هزینه را پرداخت می‌کردند و این برای آنها واقعاً سخت بود.
جستجو
آرشیو تاریخی